Dani Sordo dnes získal po skoro desetiletém snažení první vítězství ve WRC.
Španěl byl přitom ve WRC poměrně úspěšným jezdcem, když ze 106 startů vytěžil 34 podiových umístění. Dnes se mu tedy podařilo získat i nejvyšší umístění na stupních vítězů, když v těsném souboji porazil v poslední RZ chybujícího Thierryho Neuvilla. Jezdec na Fordu v poslední zkoušce 3 km před cílem vyjel z trati poté, co byl na mezičasech asi tak stejně rychlý jako Sordo.
Dani Sordo, který je juniorským šampionem z roku 2005, po skvělém výkonu řekl: "Je to pro mě skvělý moment," řekl dojatě ve stopce po RZ v objetí rodičů. "Thierry na to hodně tlačil. Na prvním mezičase byl o trochu pomalejší než já, ale pak byl rychlejší, takže jsem na to potřeboval hodně zatlačit. Na startu jsem byl hodně nervózní, ale toto vítězství je něco, o čem jsem snil už mnoho let."
Thierry Neuville po dojezdu poslední RZ řekl následující: "Cítím, že jsme toho opět ukázali hodně, nakonec se nám ale nepodařilo získat vítězství. Rozhodl jsem se, že o něj zkusíme zabojovat na poslední zkoušce, ale vyjeli jsme v lese. Spletl jsem si jednu rychlou levou zatáčku ve vinicích s jinou a vyjeli jsme ven. Tou dobou mi Nico [Gilsoul] řekl poznámku, která přišla trochu pozdě. Naštěstí jsme byli schopni se vrátit na cestu a dojet do cíle."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?