Malá chyba s velkými následky. Dopoledne během druhé etapy při malém výjezdu mimo trať poškodil Jari-Matti Latvala dveře na pravé straně u spolujezdce. Tato malá chybička ho nakonec přišla hodně draho...
"Až do odstopení na RZ12 to byla naše nejlepší asfaltová soutěž. Byli jsme na asfaltu poprvé ve vedení a vítězství bylo určitě možné. Bohůžel už dopoledne jsme šli ven a při tomto výletu se poškodily dveře mého spolujezdce. Při cestě ze servisu jsme zjitili, že se jeho dveře neustále otevírají.
Miikka je musel neustále jednou rukou držet a druhou přehazoval stránky v rozpisu. Na jednom zvlášť kluzkém místě se naše komunikace o chvíli zpozdila a trefili jsme kámen na okraji tratě. Zlomili jsme zavěšení pravého zadního kola. Pokusili jsme se pokračovat, ale krátce před koncem zkoušky zavěšení totálně zkolabovalo a my šli ven z tratě," popsal důsledky odstoupení Jari-Matti Latvala.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?