Malá chyba s velkými následky. Dopoledne během druhé etapy při malém výjezdu mimo trať poškodil Jari-Matti Latvala dveře na pravé straně u spolujezdce. Tato malá chybička ho nakonec přišla hodně draho...
"Až do odstopení na RZ12 to byla naše nejlepší asfaltová soutěž. Byli jsme na asfaltu poprvé ve vedení a vítězství bylo určitě možné. Bohůžel už dopoledne jsme šli ven a při tomto výletu se poškodily dveře mého spolujezdce. Při cestě ze servisu jsme zjitili, že se jeho dveře neustále otevírají.
Miikka je musel neustále jednou rukou držet a druhou přehazoval stránky v rozpisu. Na jednom zvlášť kluzkém místě se naše komunikace o chvíli zpozdila a trefili jsme kámen na okraji tratě. Zlomili jsme zavěšení pravého zadního kola. Pokusili jsme se pokračovat, ale krátce před koncem zkoušky zavěšení totálně zkolabovalo a my šli ven z tratě," popsal důsledky odstoupení Jari-Matti Latvala.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.