AKTUALIZOVÁNO: Druhý průjezd RZ Arena Panzerplatte zrušen po tragické havárii při prvním průjezdu.
Součástí programu Rally Deutschland je také jízda historiských vozidel s názvem Slowly - Sideways. Nejde vůbec o čas, ale o představení těchto krásných strojů divákům.
Bohužel Holandská posádka po skoku Gina ztratila kontrolu nad svám vozem Triumph, ten narazil do skupiny stromů u trati. Havárii i přes rychlou pomoc záchranářů nepřežil ani řidič ani spolujezdec.
Redakce RallyZone.cz vyjadřuje lítost nad nešťastnou událostí a upřímnou soustrast rodinám obětí.
Druhý průjezd RZ Arena Panzerplatter je zrušen. Posádky jedou po RZ 13 do servisu.
Výsledky ADAC Rallye Deutschland 2013 po II. etapě:1. Sordo D. / Barrio C. Citroen DS3 WRC 2. Neuville T. / Gilsoul N. Ford Fiesta RS WRC +0,83. Hirvonen M. / Lehtinen J. Citroen DS3 WRC +1:27,64. Prokop M. / Ernst M. Ford Fiesta RS WRC +6:06,35. Kubica R. / Baran M. Citroen DS3 RRC +7:33,16. Evans E. / Barritt D. Ford Fiesta R5 +7:40,97. Paddon H. / Kennard J. Škoda Fabia S2000 +10:37,38. Novikov E. / Minorová I. Ford Fiesta RS WRC +14:11,89. Al-Qassimi K. /Martin S. Citroen DS3 WRC +14:26,710. Protasov Y. / Sikk K. Ford Fiesta R5 +15:22,9
Zdroj: http://www.rallye-magazin.de
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?