Andreas Mikkelsen nakonec neodstartuje do Rally Deutschland. Jeho spolujezdec, Mikko Markkula, totiž na Rally Finland před třemi týdny totiž utrpěl frakturu sedmého a z části i osmého obratle, ta byla však diagnostikována až před startem.
Už při Rally Finnland si Mikko ztěžoval na bolest zad, která však po Finské Rally odezněla. Jenže během seznamovacích jízd v Německu v pondělí se bolest opět vrátila. Tým jej proto odeslal do nemocnice na další vyšetření, které rozhodlo definitivně o tom, že v Německu startovat posádka Andreas Mikkelsen-Mikko Markkula nebude. Fin má z finských skoků frakturu obratle.
"Zdraví je přednější. Fraktura obratle nebyla jednoduchá diagnostikovat, chtěli jsme hlavně znát opravdový zdravotní stav našeho člena posádky. V tomto případě by bylo moc riskantní, kdyby seděl vedle Andrease Mikkelsena na Rally Deutschland jiný spolujezdec, se kterým neujel ani metr. Navíc by tento navigátor neměl za sebou ani seznamovací jízdy.
Andreas pro tuto sezonu změnil svůj rozpis a jediný spolujezdec, který zná novou formu, je právě Andreas. Bohůžel musí oba vypustit start v Německu a celou posádku to moc mrzí. Celý tým drží palce Mikkovi, aby se brzy uzdravil," říká šéf týmu Jost Capito.
"Na Německou rally jsem se opravdu těšil a jsem tudíž zklamaný, že nebudeme moci startovat na domácí soutěži našeho týmu. Ale zdraví mého spolujezdce je samozřejmě přednější. Přeji mu, aby se brzy uzdravil a mohli jsme spolu opět odstartovat do soutěže. Letos jsme se společně rozhodli pro změnu rozpisu a on je jediný, komu důvěřuji.
Najít náhradu nebylo v tak krátké době před startem rally možné. Pokusím se teď tým podpořit všemožně jinak jak to jen půjde. Absolvovali jsme seznamovací jízdy, takže na tom příští rok můžeme stavět," řekl Andereas Mikkelsen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?