Mikkelsen musel odřeknout start v Německu

Mikkelsen, Andreas
Mikkelsen, Andreas, foto: Volkswagen Motorsport
iM2 22. srpna 2013 07:05
Sdílej:

Andreas Mikkelsen nakonec neodstartuje do Rally Deutschland. Jeho spolujezdec, Mikko Markkula, totiž na Rally Finland před třemi týdny totiž utrpěl frakturu sedmého a z části i osmého obratle, ta byla však diagnostikována až před startem.

Už při Rally Finnland si Mikko ztěžoval na bolest zad, která však po Finské Rally odezněla. Jenže během seznamovacích jízd v Německu v pondělí se bolest opět vrátila. Tým jej proto odeslal do nemocnice na další vyšetření, které rozhodlo definitivně o tom, že v Německu startovat posádka Andreas Mikkelsen-Mikko Markkula nebude. Fin má z finských skoků frakturu obratle.

"Zdraví je přednější. Fraktura obratle nebyla jednoduchá diagnostikovat, chtěli jsme hlavně znát opravdový zdravotní stav našeho člena posádky. V tomto případě by bylo moc riskantní, kdyby seděl vedle Andrease Mikkelsena na Rally Deutschland jiný spolujezdec, se kterým neujel ani metr. Navíc by tento navigátor neměl za sebou ani seznamovací jízdy.

Andreas pro tuto sezonu změnil svůj rozpis a jediný spolujezdec, který zná novou formu, je právě Andreas. Bohůžel musí oba vypustit start v Německu a celou posádku to moc mrzí. Celý tým drží palce Mikkovi, aby se brzy uzdravil," říká šéf týmu Jost Capito.

"Na Německou rally jsem se opravdu těšil a jsem tudíž zklamaný, že nebudeme moci startovat na domácí soutěži našeho týmu. Ale zdraví mého spolujezdce je samozřejmě přednější. Přeji mu, aby se brzy uzdravil a mohli jsme spolu opět odstartovat do soutěže. Letos jsme se společně rozhodli pro změnu rozpisu a on je jediný, komu důvěřuji. 

Najít náhradu nebylo v tak krátké době před startem rally možné. Pokusím se teď tým podpořit všemožně jinak jak to jen půjde. Absolvovali jsme seznamovací jízdy, takže na tom příští rok můžeme stavět," řekl Andereas Mikkelsen.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.