Se svými fantastickými tratěmi patří Rally Finland k největším vrcholům sezony. Na výši jsou ale nejen rychlostní zkoušky, ale také okolí soutěže. Šéf VW, Jost Capito, to vidí jasně - z této soutěže by si ostatní měli brát příklad.
Unikátní zkoušky kolem finského města Jyväskylä se nedají nikde jinde napodobit. Ale to ostatní z Rally Finland by mohlo být měřítkem pro ostatní: Servistní park leží v bezprostřední blízkosti vyhledávaného centra města, kde se nachází většina hospod, barů a hotelů. Všude je k vidění logo soutěže a její moto, „More than a rally".
Také Jostu Capitovi se ve Finsku líbí: "Je to příklad pro pořadatele závodů MS v rally. Servisní park leží v blízkosti hotelů a město je skvělé. Je zde množství možností pro fanoušky. Zkoušky nejen že jsou fantastické, ale jsou také poměrně blízko. Proto miluje celý tento region i návštěvníci tuto rally. A proto bychom se sem už další den nejradši vrátili."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?