Se svými fantastickými tratěmi patří Rally Finland k největším vrcholům sezony. Na výši jsou ale nejen rychlostní zkoušky, ale také okolí soutěže. Šéf VW, Jost Capito, to vidí jasně - z této soutěže by si ostatní měli brát příklad.
Unikátní zkoušky kolem finského města Jyväskylä se nedají nikde jinde napodobit. Ale to ostatní z Rally Finland by mohlo být měřítkem pro ostatní: Servistní park leží v bezprostřední blízkosti vyhledávaného centra města, kde se nachází většina hospod, barů a hotelů. Všude je k vidění logo soutěže a její moto, „More than a rally".
Také Jostu Capitovi se ve Finsku líbí: "Je to příklad pro pořadatele závodů MS v rally. Servisní park leží v blízkosti hotelů a město je skvělé. Je zde množství možností pro fanoušky. Zkoušky nejen že jsou fantastické, ale jsou také poměrně blízko. Proto miluje celý tento region i návštěvníci tuto rally. A proto bychom se sem už další den nejradši vrátili."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?