Organizátoři Rally Deutschland zveřejnili startovní listinu svého podniku MS. Na startu se objeví kromě stálých účastníků také některé nové tváře MS.
Mezi ně musíme určitě zařadit také Tomáše Kostku. Český jezdec svůj úmysl startovat na soutěži MS prezentoval již zkraje sezony, a tak samotný start není ani tak překvapením jako spíše fakt, že nepojede s Fordem Fiesta RS WRC.
Přitom auto z dílen britského M-Sportu (pronajatý vůz byl ve vlastnictví holandské stáje Werves) testovat při dvou startech v Čechách, nicméně během testu si vyzkoušel také Citroën DS3 WRC. Kostka se nakonec rozhodl pro francouzský speciál.
Kromě Tomáše se čeští fanoušci, kterých se kolem tratí sejde určitě velké množství, mohou v nejvyšší kategorii těšit také na stabilně startujícího Martina Prokopa s Fiestou RS WRC. Jak je to dlouho, kdy jsme měli dva zástupce s vozy WRC v soutěži MS...
Zklamáním je naopak fakt, že ve startovní listině chybí jméno Francoise Duvala. Šéf Citroënu Yves Matton se najaře nechal slyšet, že zvažuje jeho angažování pro tento podnik. Duval doma v Belgii absolvoval dokonce jednu soutěž se soudobím WRC (Mini JCW WRC), aby si na nové vozy zvykl. Ovšem start v Německu se nakonec nekoná.
Startovní listina Rally Deutschland
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.