Organizátoři Rally Deutschland zveřejnili startovní listinu svého podniku MS. Na startu se objeví kromě stálých účastníků také některé nové tváře MS.
Mezi ně musíme určitě zařadit také Tomáše Kostku. Český jezdec svůj úmysl startovat na soutěži MS prezentoval již zkraje sezony, a tak samotný start není ani tak překvapením jako spíše fakt, že nepojede s Fordem Fiesta RS WRC.
Přitom auto z dílen britského M-Sportu (pronajatý vůz byl ve vlastnictví holandské stáje Werves) testovat při dvou startech v Čechách, nicméně během testu si vyzkoušel také Citroën DS3 WRC. Kostka se nakonec rozhodl pro francouzský speciál.
Kromě Tomáše se čeští fanoušci, kterých se kolem tratí sejde určitě velké množství, mohou v nejvyšší kategorii těšit také na stabilně startujícího Martina Prokopa s Fiestou RS WRC. Jak je to dlouho, kdy jsme měli dva zástupce s vozy WRC v soutěži MS...
Zklamáním je naopak fakt, že ve startovní listině chybí jméno Francoise Duvala. Šéf Citroënu Yves Matton se najaře nechal slyšet, že zvažuje jeho angažování pro tento podnik. Duval doma v Belgii absolvoval dokonce jednu soutěž se soudobím WRC (Mini JCW WRC), aby si na nové vozy zvykl. Ovšem start v Německu se nakonec nekoná.
Startovní listina Rally Deutschland
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?