Tovární tým Volkswagen oznámil, že Julien Ingrassia bude ve Finsku po boku Sébastiena Ogiera.
Francouz si zlomil klíční kost při pádu z horského kola během tréninku. Julien poté musel podstoupit operaci. O víkendu však s týmem Volkswagen úspěšně absolvoval test, po němž mu lékaři dali ke startu ve Finsku k radosti celého týmu Volkswagen svolení.
„Celý tým je velmi šťastný, že je Julien zpátky ve své plné síle a může závodit. Naší prioritou vždy bylo zdraví posádek. Nikdy jsme nechtěli jít do žádného rizika. V nejhorším případě jsme byli připraveni nechat Juliena jeden závod odpočívat. To je lepší než riskovat, že bude mimo delší dobu.
Ve WRC můžete startovat pouze pokud jste po zdravotní stránce naprosto v pořádku. I to byl důvod, proč byl připraven zaskočit Nicolas Klinger. Tímto bych chtěl poděkovat Nicolasi za jeho profesionalitu, kterou prokázal během testů a jeho ochotu pomoci Sébastienovi při startu ve Finsku,“ komentoval celou situaci šéf VW pro motorsport, Jost Capito.
Ogier se bude moci i ve Finsku nakonec spolehnout na ´diktát´Ingrassii
Také Julien Ingrassia se na start ve Finsku už těší: „Jsem moc rád, že jsem schopný se v plné síle vrátit zpět do soutěžního vozu ve Finsku. Velké díky patří lékařům, kteří po mém zranění odvedli skvělou práci a dali vše do pořádku a také týmu Volkswagen, který mě celou dobu podporoval a přál mi brzké uzdravení. Teď už se nemohu dočkat, až se Sebem opět vyrazíme na trať.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.