Tovární tým Volkswagen oznámil, že Julien Ingrassia bude ve Finsku po boku Sébastiena Ogiera.
Francouz si zlomil klíční kost při pádu z horského kola během tréninku. Julien poté musel podstoupit operaci. O víkendu však s týmem Volkswagen úspěšně absolvoval test, po němž mu lékaři dali ke startu ve Finsku k radosti celého týmu Volkswagen svolení.
„Celý tým je velmi šťastný, že je Julien zpátky ve své plné síle a může závodit. Naší prioritou vždy bylo zdraví posádek. Nikdy jsme nechtěli jít do žádného rizika. V nejhorším případě jsme byli připraveni nechat Juliena jeden závod odpočívat. To je lepší než riskovat, že bude mimo delší dobu.
Ve WRC můžete startovat pouze pokud jste po zdravotní stránce naprosto v pořádku. I to byl důvod, proč byl připraven zaskočit Nicolas Klinger. Tímto bych chtěl poděkovat Nicolasi za jeho profesionalitu, kterou prokázal během testů a jeho ochotu pomoci Sébastienovi při startu ve Finsku,“ komentoval celou situaci šéf VW pro motorsport, Jost Capito.
Ogier se bude moci i ve Finsku nakonec spolehnout na ´diktát´Ingrassii
Také Julien Ingrassia se na start ve Finsku už těší: „Jsem moc rád, že jsem schopný se v plné síle vrátit zpět do soutěžního vozu ve Finsku. Velké díky patří lékařům, kteří po mém zranění odvedli skvělou práci a dali vše do pořádku a také týmu Volkswagen, který mě celou dobu podporoval a přál mi brzké uzdravení. Teď už se nemohu dočkat, až se Sebem opět vyrazíme na trať.“
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.