Tovární tým Volkswagen oznámil, že Julien Ingrassia bude ve Finsku po boku Sébastiena Ogiera.
Francouz si zlomil klíční kost při pádu z horského kola během tréninku. Julien poté musel podstoupit operaci. O víkendu však s týmem Volkswagen úspěšně absolvoval test, po němž mu lékaři dali ke startu ve Finsku k radosti celého týmu Volkswagen svolení.
„Celý tým je velmi šťastný, že je Julien zpátky ve své plné síle a může závodit. Naší prioritou vždy bylo zdraví posádek. Nikdy jsme nechtěli jít do žádného rizika. V nejhorším případě jsme byli připraveni nechat Juliena jeden závod odpočívat. To je lepší než riskovat, že bude mimo delší dobu.
Ve WRC můžete startovat pouze pokud jste po zdravotní stránce naprosto v pořádku. I to byl důvod, proč byl připraven zaskočit Nicolas Klinger. Tímto bych chtěl poděkovat Nicolasi za jeho profesionalitu, kterou prokázal během testů a jeho ochotu pomoci Sébastienovi při startu ve Finsku,“ komentoval celou situaci šéf VW pro motorsport, Jost Capito.
Ogier se bude moci i ve Finsku nakonec spolehnout na ´diktát´Ingrassii
Také Julien Ingrassia se na start ve Finsku už těší: „Jsem moc rád, že jsem schopný se v plné síle vrátit zpět do soutěžního vozu ve Finsku. Velké díky patří lékařům, kteří po mém zranění odvedli skvělou práci a dali vše do pořádku a také týmu Volkswagen, který mě celou dobu podporoval a přál mi brzké uzdravení. Teď už se nemohu dočkat, až se Sebem opět vyrazíme na trať.“
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?