Chris Atkinson ve WRC nikdy nevyhrál závod, i tak by ale mohl být pro Hyundai zajímavým zbožím.
První věcí, která spoustu lidí napadla, bylo, že role Chrise Atkinsona v týmu Hyundai bude spíše menší, protože v prohlášení týmu stálo, že bude "podporovat hlavní jezdce na vybraných testech". Těmi hlavními jezdci jsou samozřejmě již dříve oznámení Juho Hänninen a Bryan Bouffier. Nicméně zkušenosti Australana s WRC jsou větší, než zkušenosti obou hlavních testovačů.
Na svém kontě má 75 startů ve WRC, 41 vyhraných zkoušek a je jediným jezdcem, který má zkušenosti jak s Fiestou RS WRC, tak s Citroënem DS3 WRC, tak i s Mini JCW WRC. Nesmíme také zapomínat na to, že je to loňský mistr APRC, když tehdy jezdil s Fabií S2000 a dříve jezdil také s Protonem S2000. V APRC získal Chris 5 vítězství.
Chris Aktinson v Irsku 2009...
Na druhou stranu 6 podií z WRC - první z roku 2005 a nejlepším výsledkem je druhé místo z Mexika 2008 - by nemuselo vypadat jako jezdec TOP třídy. Jen připomeňme, že Chris Atkinson, který ve WRC debutoval v roce 2004, byl po boku Pettera Solberga továrním jezdcem Subaru až do jeho konce ve WRC v roce 2008. Díky tomu však přišel o místo a ve WRC se až do loňska až na jeden start v Irsku 2009 s Citroënem C4 WRC neobjevil.
...zde na Ypres 2010...
Vloni se to naštěstí změnilo, když odjel s Fiestou RS WRC soutěž v Mexiku, pak jel s DS3 WRC ve Finsku a pak pětkrát s Mini JCW WRC, když nejlepším výsledkem je páté místo z Německa. Letos se Chris ukázal opět v Mexiku a dojel s Citroënem šestý.
...a zde na Sardinii 2012.
Hyundai by se letos neměl objevit na žádném závodu, i když jeden nikdy neví. Nicméně pro Chrise Atkinsona je to velká příležitost, jak si zajistit pro rok 2014 opět pravidelné starty ve WRC. Napřed ale musí před týmovým šéfem, Michelem Nandanem, ukázat svoje kvality.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?