Tovární tým Citroenu v rally se pro příští rok změní kvůli tomu, že se značka bude soustředit hlavně na WTCC. Jestli si svoje místo u týmu udrží Mikko Hirvonen, to je zatím nejasné.
Aktuální sezona probíhá pro Fina, Mikka Hirvonena, ne zrovna podle představ. Místo toho, aby bojoval o jezdecký titul, může být rád, že si udržel svůj status jedničky týmu. Teď už se musí s Danim Sordem pokusit zabojovat o jediné a tím je ztížit cestu továrny Volkswagenu za titulem.
Jak víme, tak příští rok francouzská značka vstupuje do WTCC, i přes nevalné finanční výsledky koncernu PSA by Citroen však měl setrvat i v rally a to hlavně díky Khalidu Al-Qassimimu a penězům z Abú Dhabí. Khalid má své místo trojky týmu jisté, o zbylá dvě místa se ale asi strhne boj.
"Samozřejmě, že čekám na to, jak se Citroen rozhodne. Jisté je, že chci zůstat aktivní v rallysportu. Citroen má opci na příští rok. Do konce srpna se musí rozhodnout." Pokud by s ním u Citroenu nechtěli prodloužit, tak už Mikkovi moc možností nezbývá.
U VW mají podepsáno jak Ogier, tak i Latvala. U M-Sportu by musel přinést asi nějaké peníze a u Prodrivu, jehož budoucnost nikdo nezná, určitě také. Je tedy jedinou šancí korejský Hyundai? "Momentálně nemůžu říci nic o tom, co se stane příští rok," zakončil Mikko Hirvonen.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?