Tovární tým Citroenu v rally se pro příští rok změní kvůli tomu, že se značka bude soustředit hlavně na WTCC. Jestli si svoje místo u týmu udrží Mikko Hirvonen, to je zatím nejasné.
Aktuální sezona probíhá pro Fina, Mikka Hirvonena, ne zrovna podle představ. Místo toho, aby bojoval o jezdecký titul, může být rád, že si udržel svůj status jedničky týmu. Teď už se musí s Danim Sordem pokusit zabojovat o jediné a tím je ztížit cestu továrny Volkswagenu za titulem.
Jak víme, tak příští rok francouzská značka vstupuje do WTCC, i přes nevalné finanční výsledky koncernu PSA by Citroen však měl setrvat i v rally a to hlavně díky Khalidu Al-Qassimimu a penězům z Abú Dhabí. Khalid má své místo trojky týmu jisté, o zbylá dvě místa se ale asi strhne boj.
"Samozřejmě, že čekám na to, jak se Citroen rozhodne. Jisté je, že chci zůstat aktivní v rallysportu. Citroen má opci na příští rok. Do konce srpna se musí rozhodnout." Pokud by s ním u Citroenu nechtěli prodloužit, tak už Mikkovi moc možností nezbývá.
U VW mají podepsáno jak Ogier, tak i Latvala. U M-Sportu by musel přinést asi nějaké peníze a u Prodrivu, jehož budoucnost nikdo nezná, určitě také. Je tedy jedinou šancí korejský Hyundai? "Momentálně nemůžu říci nic o tom, co se stane příští rok," zakončil Mikko Hirvonen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.