Sebastien Loeb nečekal, že Mikko Hirvonen jako jednička týmu Citroen bude mít takové problémy udržet Citroen na špici. Francouze také překvapila spolehlivost Pola R WRC.
Na Sébastiena Loeba, který má letos v plánu pouze čtyri starty, z nichž tři má již za sebou, čeká už pouze domácí Francouzská Rally. Body by pro tovární tým tak měli získávat především Mikko Hirvonen a staronová akvizice týmu, Dani Sordo.
"Mikko mě trochu překvapil. V minulosti byl vždy velmi konstantní a několikrát mě málem porazil. Musel jsem na něj neustále dávat pozor, ikdyž nebyl nejrychlejším jezdcem, tak tu ale stále byl. Teď to vypada jinak, ale už jsme to zažili, když byl jedničkou u Fordu. Snad bude nakonec vše v pořádku," řekl Sébastien Loeb pro Motorsport News.
Zatímco Mikko by chtěl zabrat ve Finsku, tak Dani vkládá své naděje do Německa. "Dani je Dani. Občas je rychlý a občas ne. Tým nakonec potřebuje konstantnost. Ale není to tak jednoduché, když se vaši protivníci jmenují Sébastien Ogier a Volkswagen. U VW mají konkurenceschopné auto, nejlepší rozpočet a momentálně v Sebovi nejlepšího jezdce. Když dáte tyto věci dohromady, tak to není žádným překvapením. Co možná překvapením je - bohužel pro Citroen - jak spolehlivé auto hned v prvním roce mají. To budí dojem."
Mikko Hirvonen, který šanci na titul mezi jezdci odepsal již dávno, vidí ale možnost zabojovat o titul mezi konstruktéry. "Za VW jsme sice 46 bodů, ale teď přijde Finsko, kde si hodně věřím a pak následuje Německo, kde byl (Dani) vždy velmi rychlý"
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?