Sebastien Loeb nečekal, že Mikko Hirvonen jako jednička týmu Citroen bude mít takové problémy udržet Citroen na špici. Francouze také překvapila spolehlivost Pola R WRC.
Na Sébastiena Loeba, který má letos v plánu pouze čtyri starty, z nichž tři má již za sebou, čeká už pouze domácí Francouzská Rally. Body by pro tovární tým tak měli získávat především Mikko Hirvonen a staronová akvizice týmu, Dani Sordo.
"Mikko mě trochu překvapil. V minulosti byl vždy velmi konstantní a několikrát mě málem porazil. Musel jsem na něj neustále dávat pozor, ikdyž nebyl nejrychlejším jezdcem, tak tu ale stále byl. Teď to vypada jinak, ale už jsme to zažili, když byl jedničkou u Fordu. Snad bude nakonec vše v pořádku," řekl Sébastien Loeb pro Motorsport News.
Zatímco Mikko by chtěl zabrat ve Finsku, tak Dani vkládá své naděje do Německa. "Dani je Dani. Občas je rychlý a občas ne. Tým nakonec potřebuje konstantnost. Ale není to tak jednoduché, když se vaši protivníci jmenují Sébastien Ogier a Volkswagen. U VW mají konkurenceschopné auto, nejlepší rozpočet a momentálně v Sebovi nejlepšího jezdce. Když dáte tyto věci dohromady, tak to není žádným překvapením. Co možná překvapením je - bohužel pro Citroen - jak spolehlivé auto hned v prvním roce mají. To budí dojem."
Mikko Hirvonen, který šanci na titul mezi jezdci odepsal již dávno, vidí ale možnost zabojovat o titul mezi konstruktéry. "Za VW jsme sice 46 bodů, ale teď přijde Finsko, kde si hodně věřím a pak následuje Německo, kde byl (Dani) vždy velmi rychlý"
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?