Sebastien Loeb nečekal, že Mikko Hirvonen jako jednička týmu Citroen bude mít takové problémy udržet Citroen na špici. Francouze také překvapila spolehlivost Pola R WRC.
Na Sébastiena Loeba, který má letos v plánu pouze čtyri starty, z nichž tři má již za sebou, čeká už pouze domácí Francouzská Rally. Body by pro tovární tým tak měli získávat především Mikko Hirvonen a staronová akvizice týmu, Dani Sordo.
"Mikko mě trochu překvapil. V minulosti byl vždy velmi konstantní a několikrát mě málem porazil. Musel jsem na něj neustále dávat pozor, ikdyž nebyl nejrychlejším jezdcem, tak tu ale stále byl. Teď to vypada jinak, ale už jsme to zažili, když byl jedničkou u Fordu. Snad bude nakonec vše v pořádku," řekl Sébastien Loeb pro Motorsport News.
Zatímco Mikko by chtěl zabrat ve Finsku, tak Dani vkládá své naděje do Německa. "Dani je Dani. Občas je rychlý a občas ne. Tým nakonec potřebuje konstantnost. Ale není to tak jednoduché, když se vaši protivníci jmenují Sébastien Ogier a Volkswagen. U VW mají konkurenceschopné auto, nejlepší rozpočet a momentálně v Sebovi nejlepšího jezdce. Když dáte tyto věci dohromady, tak to není žádným překvapením. Co možná překvapením je - bohužel pro Citroen - jak spolehlivé auto hned v prvním roce mají. To budí dojem."
Mikko Hirvonen, který šanci na titul mezi jezdci odepsal již dávno, vidí ale možnost zabojovat o titul mezi konstruktéry. "Za VW jsme sice 46 bodů, ale teď přijde Finsko, kde si hodně věřím a pak následuje Německo, kde byl (Dani) vždy velmi rychlý"
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?