Na začátku srpna na Rally Finland zastoupí Kris Meeke Khalida Al-Quassimiho v továrním voze Citroën DS3 WRC. Podle vlastních slov si bývalý tovární jezdec Mini nemohl přát nic lepšího.
Krise Meekea jsme na startu soutěže WRC neviděli od posledního závodu sezonu 2011. Tehdy seděl Severní Ir právě v Mini. To se teď ale změní – od 1. do 3. srpna čeká na jezdce Rally Finland. Kris bude mít k dispozici auto, se kterým jezdili před ním Sébastien Loeb a Khalid Al-Quassimi.
Před startem soutěže bude navíc Meeke jeden den testovat, aby si na auto zvykl. Ve startu ve Finsku vidí bývalý mistr IRC velkou šanci: „Bez pochyby je to největší šance mé kariéry. Je to neuvěřitelné. V největší a nejznámější soutěží světa pojedu s vozem připraveným továrním týmem, navíc tím mistrovským. Nemohlo to vyjít lépe.
Vím, co ve voze dokáži. Musel jsem jen dostat šanci a tu teď mám. Teď z ní musím získat maximum. Finsko je neuvěřitelná soutěž. Zároveň však také asi ta nejtěžší.“ Na sedadlo navigátora usedne Chris Patterson, bývalý spolujezdec Pettera Solberga.
V MS jezdil Kris ještě s Mini
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?