Ypres Rally po RZ 14: Paddon havaroval, Bouffier útočí

Bouffier, Bryan - Panseri, Xavier
Bouffier, Bryan - Panseri, Xavier, foto: www.ircseries.com
Ondřej Krajča 29. června 2013 16:41
Sdílej:

Soutěžní posádky mají za sebou čtyři rychlostní zkoušky odpolední sekce.

Po poledním servise čekalo na vašechny posádky další čtyři rychlostní zkoušky, kde nechyběla divácká superspeciálka a rovněž nejdelší test soutěže Hollebeke, jenž měřil necelých devětadvacet kilometrů. Na začátek si nejrychlejší čas připsal znovu Craig Breen a Andreas Aigner znovu ztratil, když ho tentokrát přibrzdil defekt. Následně si první nejrychlejší čas v soutěži připsal Bryan Bouffier a na superspeciálce si naopak první dnešní nejrychlejší čas připsal domácí Loix. Na nejdelší zkoušce celé soutěže zajel nejrychleji Bouffier a na třetího Breena má stále k dispozici necelou půlminutu. Vedoucí Freddy Loix i nadále kontroluje situaci a vede o více jak minutu a půl. Čtvrtý Hayden Paddon už cíl soutěže nespatří, jelikož havaroval. Na čtvrté místo se tak posunul domácí Andy Lefevere a první pětku absolutního pořadí uzavíral další domácí jezdec Davy Vanneste. Těmto dvěma už nestíhá Hermen Kobus, na kterého se pomalu dotahuje Michal Solowow. Do první desítky se tak díky výpadku Hádika a Paddona dostal Antonín Tlusťák s Janem Škaloudem.

Geko Ypres Rally 2013 po RZ 14:1. Freddy Loix - Fréderic Miclotte (Škoda Fabia S2000) 1:57:13,1 hod.2. Bryan Bouffier - Lara Vanneste (Peugeot 207 S2000) +1:34,7 min.3. Craig Breen - Paul Nagle (Peugeot 207 S2000) +2:04,2 min.4. Andy Lefevere - Andy Vangheluwe (Mitsubishi Lancer Evo X R4) +5:36,3 min.5. Davy Vanneste - Denis Squedin (Peugeot 207 S2000) +5:38,2 min.6. Hermen Kobus - Erik de Wild (Ford Fiesta S2000) +5:51,5 min.7. Michal Solowow - Sebastien Rozwadowski (Ford Fiesta RRC) +6:15,2 min.8. Melisa Debacekere - Cindy Cokelaere (Peugeot 207 S2000) +8:00,3 min.9. Antonín Tlusťák - Jan Škaloud (Škoda Fabia S2000) +8:49,7 min.10. Jean-Mathieu Leandri - Fabrice Gordon (Peugeot 207 S2000) +9:30,6 min.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.