Spekulace o tom, kdo obsadí třetí tovární místo ve Finské Rally je u konce. Za volant továrního Citroenu DS3 WRC se posadí Kris Meeke.
Velmi dlouho se vedly spekulace o tom, kdo obsadí ve Finsku třetí sedačku v továrním týmu Citroën. V posledních dnech se nejvíce mluvilo o domácím Juho Hänninenovi. To se zdálo býti velmi pravděpodobné, avšak dnes bylo oficiálně potvrzeno, že namísto Khalida Al-Qassimiho usedně Kris Meeke. Krise Meeka si hodně fanoušků bude pamatovat z jeho startů na Barum Rally v rámci IRC či neúspěšném angažmá u Mini. Momentálně je Meeke testovacím jezdcem Peugeotu a Citroën. O tomto víkendu se Meeke účastní Ypres Rally v roli předjezdce s novinkou Peugeotem 208 T16.
"Kris má velký potencionál a já doufám, že to ve Finsku potvrdí," říká Khalid Al-Qassimi. "Pro mě je to neuvěřitelná příležitost. Závodit s DS3 WRC je sen a já jsem si myslel, že se mi to nikdy nepodaří. Máme velké šance na to, abychom získali dobrý výsledek," říká natěšený Kris Meeke. Kris Meeke se rovněž podílí na testování nového speciálu Citroen DS3 R5.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?