Spekulace o tom, kdo obsadí třetí tovární místo ve Finské Rally je u konce. Za volant továrního Citroenu DS3 WRC se posadí Kris Meeke.
Velmi dlouho se vedly spekulace o tom, kdo obsadí ve Finsku třetí sedačku v továrním týmu Citroën. V posledních dnech se nejvíce mluvilo o domácím Juho Hänninenovi. To se zdálo býti velmi pravděpodobné, avšak dnes bylo oficiálně potvrzeno, že namísto Khalida Al-Qassimiho usedně Kris Meeke. Krise Meeka si hodně fanoušků bude pamatovat z jeho startů na Barum Rally v rámci IRC či neúspěšném angažmá u Mini. Momentálně je Meeke testovacím jezdcem Peugeotu a Citroën. O tomto víkendu se Meeke účastní Ypres Rally v roli předjezdce s novinkou Peugeotem 208 T16.
"Kris má velký potencionál a já doufám, že to ve Finsku potvrdí," říká Khalid Al-Qassimi. "Pro mě je to neuvěřitelná příležitost. Závodit s DS3 WRC je sen a já jsem si myslel, že se mi to nikdy nepodaří. Máme velké šance na to, abychom získali dobrý výsledek," říká natěšený Kris Meeke. Kris Meeke se rovněž podílí na testování nového speciálu Citroen DS3 R5.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?