Dopolední sekce čtyř rychychlostních zkoušek je za námi. Jak se na ní vedlo posádkám?
Druhá etapa Ypres Rally je velmi náročnou, jelikož obsahuje dokonce 14 rychlostních zkoušek. Může se tedy stát cokoliv. Asi největší atak se dal očekávat od Craiga Breena, což se taktéž potvrdilo. Breen vyhrál všechny čtyři dopolední rychlostní zkoušky a posunul se před Haydena Paddona na třetí místo. Druhý Bryan Bouffier má náskok půl minuty na Breena, avšak v servise budou muset mechanici u Bouffierova vozu hodně zapracovat, jelikož se objevily problémy s eletrikou. Vedoucí Loix bezproblému kontroluje své vedení. Na desáté rychlostní zkoušce urazil kolo, do té doby pátý, Andreas Aigner. Aigner zkoušku dojel, ale propadl se na deváté místo. Velký souboj probíhá mezi pátým Kobusem, šestým Lefeverem a sedmým Vannestem. Tito tři jezdci jsou ve třinácti sekundách a dá se očekávat ještě tuhý boj. O jedenácté místo se pere Tlusťák s Maďarem Hádikem. Momentálně má tři vteřiny k dobru Hádik. Po půl druhé odpoledne startuje druhá sekce čtyř rychlostních zkoušek, po které opět přineseme krátké shrnutí všeho podstatného.
Geko Ypres Rally 2013 po RZ 10:1. Freddy Loix - Fréderic Miclotte (Škoda Fabia S2000) 1:25:31,0 hod.2. Bryan Bouffier - Lara Vanneste (Peugeot 207 S2000) +1:37,3 min.3. Craig Breen - Paul Nagle (Peugeot 207 S2000) +2:10,4 min.4. Hayden Paddon - John Kennard (Ford Fiesta S2000) +2:21,5 min.5. Hermen Kobus - Erik de Wild (Ford Fiesta S2000) +4:26,6 min.6. Andy Lefevere - Andy Vangheluwe (Mitsubishi Lancer Evo X R4) +4:29,6 min.7. Davy Vanneste - Denis Squedin (Peugeot 207 S2000) +4:40,4 min.8. Michal Solowow - Sebastien Rozwadowski (Ford Fiesta RRC) +5:44,8 min.9. Andreas Aigner - Jurgen Heigl (Subaru Impreza STI R4) +6:14,1 min.10. Melisa Debackere - Cindy Cokelaere (Peugeot 207 S2000) +6:29,2 min.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?