Citroën po Finsku začne řešit sestavu. Udrží se Hirvonen se Sordem?

Sordo, Dani	 - Del Barrio, Carlos
Sordo, Dani - Del Barrio, Carlos, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 27. června 2013 21:03
Sdílej:

Šéf Citroënu, Yves Matton, vyloučil, že by pro příští sezonu musel Citroën angažovat platícího jezdce. Právě jezdecká sestava se na Sardinii hodně diskutovala. Otázníky se vznášejí nad oběma současnými jezdci - Mikko Hirvonenem a Danim Sordem.

Ani jeden ze současných jezdců totiž nemá podepsaný kontrakt na příští rok. Matton nedokázal přímo vyvrátit spekulaci, že by mohli být oba jezdci nahrazeni. Na otázku, kdo bude sedět za volantem DS3 WRC příští rok, šéf Citroënu jen poznamenal, že je moc brzy na to, řešit tuto otázku.

Jezdeckou otázkou se prý bude zabývat běhel léta. "Budu muset přemýšlet nad filozofií svých jezdců pro příští rok. Není to o tom, jestli bude jezdit Mikko nebo ne. V létě o tom budu přemýšlet a rozhodnu se po Finsku," říká boss Citroënu pro motorsport.

Už se dokonce objevily spekulace, že by Matton chtěl do Citroënu získat zpět na plný úvazek Thierryho Neuvillea. Také se mluví o Krisi Meekeovi, který by se chtěl do WRC vrátit na plný úvazek. 

Mikko Hirvonen se letos trápí, přitom vzpomeňme, jak byl před sezonou mnohými posován do pozice favorita na titul.

Matton zatím pouze vyvrátil, že by Citroën musel vzít platícícho jezdce: "Angažovat platícího jezdce není naším plánem." Dani Sordo a Mikko Hirvonen během sezony moc dojem neudělali. Bez zajímavosti není ani fakt, že oba zatím nedokázali v průběžném hodnocení překonat Loeba, který má odjeté jen 3 soutěže. Stalí jezdci Citroënu 7.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.