Šéf Citroënu, Yves Matton, vyloučil, že by pro příští sezonu musel Citroën angažovat platícího jezdce. Právě jezdecká sestava se na Sardinii hodně diskutovala. Otázníky se vznášejí nad oběma současnými jezdci - Mikko Hirvonenem a Danim Sordem.
Ani jeden ze současných jezdců totiž nemá podepsaný kontrakt na příští rok. Matton nedokázal přímo vyvrátit spekulaci, že by mohli být oba jezdci nahrazeni. Na otázku, kdo bude sedět za volantem DS3 WRC příští rok, šéf Citroënu jen poznamenal, že je moc brzy na to, řešit tuto otázku.
Jezdeckou otázkou se prý bude zabývat běhel léta. "Budu muset přemýšlet nad filozofií svých jezdců pro příští rok. Není to o tom, jestli bude jezdit Mikko nebo ne. V létě o tom budu přemýšlet a rozhodnu se po Finsku," říká boss Citroënu pro motorsport.
Už se dokonce objevily spekulace, že by Matton chtěl do Citroënu získat zpět na plný úvazek Thierryho Neuvillea. Také se mluví o Krisi Meekeovi, který by se chtěl do WRC vrátit na plný úvazek.
Mikko Hirvonen se letos trápí, přitom vzpomeňme, jak byl před sezonou mnohými posován do pozice favorita na titul.
Matton zatím pouze vyvrátil, že by Citroën musel vzít platícícho jezdce: "Angažovat platícího jezdce není naším plánem." Dani Sordo a Mikko Hirvonen během sezony moc dojem neudělali. Bez zajímavosti není ani fakt, že oba zatím nedokázali v průběžném hodnocení překonat Loeba, který má odjeté jen 3 soutěže. Stalí jezdci Citroënu 7.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?