Šéf Citroënu, Yves Matton, vyloučil, že by pro příští sezonu musel Citroën angažovat platícího jezdce. Právě jezdecká sestava se na Sardinii hodně diskutovala. Otázníky se vznášejí nad oběma současnými jezdci - Mikko Hirvonenem a Danim Sordem.
Ani jeden ze současných jezdců totiž nemá podepsaný kontrakt na příští rok. Matton nedokázal přímo vyvrátit spekulaci, že by mohli být oba jezdci nahrazeni. Na otázku, kdo bude sedět za volantem DS3 WRC příští rok, šéf Citroënu jen poznamenal, že je moc brzy na to, řešit tuto otázku.
Jezdeckou otázkou se prý bude zabývat běhel léta. "Budu muset přemýšlet nad filozofií svých jezdců pro příští rok. Není to o tom, jestli bude jezdit Mikko nebo ne. V létě o tom budu přemýšlet a rozhodnu se po Finsku," říká boss Citroënu pro motorsport.
Už se dokonce objevily spekulace, že by Matton chtěl do Citroënu získat zpět na plný úvazek Thierryho Neuvillea. Také se mluví o Krisi Meekeovi, který by se chtěl do WRC vrátit na plný úvazek.
Mikko Hirvonen se letos trápí, přitom vzpomeňme, jak byl před sezonou mnohými posován do pozice favorita na titul.
Matton zatím pouze vyvrátil, že by Citroën musel vzít platícícho jezdce: "Angažovat platícího jezdce není naším plánem." Dani Sordo a Mikko Hirvonen během sezony moc dojem neudělali. Bez zajímavosti není ani fakt, že oba zatím nedokázali v průběžném hodnocení překonat Loeba, který má odjeté jen 3 soutěže. Stalí jezdci Citroënu 7.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.