Šéf Citroënu, Yves Matton, vyloučil, že by pro příští sezonu musel Citroën angažovat platícího jezdce. Právě jezdecká sestava se na Sardinii hodně diskutovala. Otázníky se vznášejí nad oběma současnými jezdci - Mikko Hirvonenem a Danim Sordem.
Ani jeden ze současných jezdců totiž nemá podepsaný kontrakt na příští rok. Matton nedokázal přímo vyvrátit spekulaci, že by mohli být oba jezdci nahrazeni. Na otázku, kdo bude sedět za volantem DS3 WRC příští rok, šéf Citroënu jen poznamenal, že je moc brzy na to, řešit tuto otázku.
Jezdeckou otázkou se prý bude zabývat běhel léta. "Budu muset přemýšlet nad filozofií svých jezdců pro příští rok. Není to o tom, jestli bude jezdit Mikko nebo ne. V létě o tom budu přemýšlet a rozhodnu se po Finsku," říká boss Citroënu pro motorsport.
Už se dokonce objevily spekulace, že by Matton chtěl do Citroënu získat zpět na plný úvazek Thierryho Neuvillea. Také se mluví o Krisi Meekeovi, který by se chtěl do WRC vrátit na plný úvazek.
Mikko Hirvonen se letos trápí, přitom vzpomeňme, jak byl před sezonou mnohými posován do pozice favorita na titul.
Matton zatím pouze vyvrátil, že by Citroën musel vzít platícícho jezdce: "Angažovat platícího jezdce není naším plánem." Dani Sordo a Mikko Hirvonen během sezony moc dojem neudělali. Bez zajímavosti není ani fakt, že oba zatím nedokázali v průběžném hodnocení překonat Loeba, který má odjeté jen 3 soutěže. Stalí jezdci Citroënu 7.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?