Citroën Racing dnes oficiálně oznámil svůj vstup do WTCC. Společně se Sébastienem Loebem se tak bude snažit o prodloužení úspěšné historie. Rallyový program by ale měl pokračovat.
Citroën nově přehodnotil svůj program v motorsportu. Aby si ve svých řadách mohl udržet svoji super hvězdu, Sébastiena Loeba, tak vstupuje na okruhy. Společně tak od roku 2014 vstupují na okruhy do Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC), což dnes Francouzi potvrdili oficiálně: "Prvně jsem rád, že už je to oficiálně oznámeno. Neočekávám však, že budeme hned vyhrávat, ale budu se snažit, aby se nám to jednoho dne podařilo," říká Sébastien Loeb.
Týmový šéf, Yves Matton, k tomu dodal: "Díky naší spolupráci s Abú Dhabí budeme v MS v rally i příští rok, ale s novým systémem a novými cíli," dodal Belgičan. Potvrdilo se tedy to, o čem se šuškalo už delší dobu (např. zde). Technický šéf Citroënu, Chef Xavier Mestelan-Pinon, například nedávno řekl, že už nechce pracovat na novém WRC autě, ale chce se zaměřit radši na okruhy.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?