Citroën Racing dnes oficiálně oznámil svůj vstup do WTCC. Společně se Sébastienem Loebem se tak bude snažit o prodloužení úspěšné historie. Rallyový program by ale měl pokračovat.
Citroën nově přehodnotil svůj program v motorsportu. Aby si ve svých řadách mohl udržet svoji super hvězdu, Sébastiena Loeba, tak vstupuje na okruhy. Společně tak od roku 2014 vstupují na okruhy do Mistrovství světa cestovních vozů (WTCC), což dnes Francouzi potvrdili oficiálně: "Prvně jsem rád, že už je to oficiálně oznámeno. Neočekávám však, že budeme hned vyhrávat, ale budu se snažit, aby se nám to jednoho dne podařilo," říká Sébastien Loeb.
Týmový šéf, Yves Matton, k tomu dodal: "Díky naší spolupráci s Abú Dhabí budeme v MS v rally i příští rok, ale s novým systémem a novými cíli," dodal Belgičan. Potvrdilo se tedy to, o čem se šuškalo už delší dobu (např. zde). Technický šéf Citroënu, Chef Xavier Mestelan-Pinon, například nedávno řekl, že už nechce pracovat na novém WRC autě, ale chce se zaměřit radši na okruhy.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?