Také na Sardinii nenaplnil Mikko Hirovnen očekávání Citroënu. Finská jednička týmu předčasně odstoupila ze soutěže a Dani Sordo byl čtvrtý. To mimo jiné znamená, že Volkswagen opět navýšil své vedení mezi konstruktéry. Opět se tedy vracejí spekulace o Loebovi.
Zdá se, že DS3 WRC je vítězným náčiním pouze v rukou Sébastiena Loeba. Tuto trpkou zkušenost zažil francouzský tým opět na Sardinii. Mikko Hirovnen sice kontroloval druhou příčku, nicméně pořád to na Ogiera nestačilo. O možném vítězství bez pomoci osudu se nedalo mluvit. Když se k tomu přidal v sobotu ráno výpadek, musel se Fin spokojit s nulou z Itálie.
Také týmový kolega Dani Sordo do týmové "kasičky" moc nepřispěl. Španěl se musel sklonit i před mladíkem Neuvillem od M-Sportu a Latvalou z Volkswagenu. "Momentálně se nám nedaří. Buďto se stane chyba ze strany jezdce nebo týmu. Před startem soutěže zde v Itálii jsme si byli jisti tím, že Mikko bude schopný být blíže Ogierovi. Ale pak za ním zaostával o 40 vteřin," smutní šéf Citroënu, Yves Matton.
I přes již značný odstup v hodnocení značek však Citroën odmítá 'hodit flintu do žita': "Budeme dále tvrdě pracovat, našim cílem je, aby jezdci týmu byli ve Finsku v co nejlepší výchozí pozici. Finsko je specifickou soutěží. Možná právě zde je naše šance. Vloni bojovali Mikko a Sébastien po celou dobu o první pozici.
Doufám, že naše nastavení z loňského roku spolu s letošním zlepšením budou stačit [na boj o vítězství]. Auto je rychlé a nemáme moc problémů. To nám pomůže, ale bojujeme proti soupeři, který moc dobře ví, jak to vše funguje." Už na Sardinii se objevovaly transparenty volající po návratu Seba Loeba. V plánu je start pouze na domácí Francouzské rally.
Zdá se, že se Citroën pokusí 'zlanařit' Loeba k dalším startům
Ale při pohledu na dominanci Volkswagenu spousta lidí doufá, že počet soutěží bývalého mistra světa vzroste, aby tak pomohl Citroënu vybojovat opět titul. "Momentálně jsme spolu ještě nemluvili. Pochopitelně by nám pomohl. Zeptám se ho, jestli by měl zájem jet ještě jednu nebo dvě soutěže navíc. To ale záleží na tom, jestli v budoucnu pojedeme s cestovními vozy nebo ne. Řekl bych, že bychom na tuto otázku mohli dostat odpověď v následujícím týdnu. Poté uvidíme, co můžeme se Sébastienem podniknout."
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?