V Hustopečích vítězí Kopecký potřetí za sebou, tovární posádka týmu ŠKODA Motorsport vévodí hodnocení ERC.
Letošní domácí „premiéra“ dopadla fantasticky. Tovární posádka ŠKODA Motorsport Jan Kopecký/Pavel Dresler se letos poprvé představila na českých tratích. Na Rally Hustopeče ve strhujícím závodě o desetinky vteřiny zvítězili potřetí za sebou a připsali si letošní premiérové ryze domácí vítězství.
Jan Kopecký nádherný souboj hodnotí: „Soutěž byla napínavá až do konce, věřím, že si diváci přišli na své. Tato rally je jednou z našich nejoblíbenějších, proto si vítězství po takové bitvě moc ceníme. Děkuji celému týmu za vynikající podporu a skvělé zázemí.“
Hustopečská rally byla čtvrtým podnikem letošního Mezinárodního mistrovství České republiky. Kopecký s Dreslerem vyhráli úvodní soutěž roku – rakouskou Jänner rally, která se započítávala jak do ERC, tak i do českého mistrovství. Díky třem vítězstvím (Rakousko, Kanáry, Azory)a jednomu druhému místu (Korsika) je české duo průběžně ve vedení ERC.
Výsledkem v Hustopečích, kde Kopecký dosáhl na pomyslný hattrick, se rázem dostal do hry i o domácí titul, přestože jeho letošní prioritou jsou soutěže ERC.
Další soutěží seriálu Mezinárodního mistrovství České republiky (MMČR) je Rally Bohemia od 12. do 14. července s centrem v Mladé Boleslavi. V jejím jubilejním 40. ročníku se na start postaví i Kopecký s Dreslerem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.