V Hustopečích vítězí Kopecký potřetí za sebou, tovární posádka týmu ŠKODA Motorsport vévodí hodnocení ERC.
Letošní domácí „premiéra“ dopadla fantasticky. Tovární posádka ŠKODA Motorsport Jan Kopecký/Pavel Dresler se letos poprvé představila na českých tratích. Na Rally Hustopeče ve strhujícím závodě o desetinky vteřiny zvítězili potřetí za sebou a připsali si letošní premiérové ryze domácí vítězství.
Jan Kopecký nádherný souboj hodnotí: „Soutěž byla napínavá až do konce, věřím, že si diváci přišli na své. Tato rally je jednou z našich nejoblíbenějších, proto si vítězství po takové bitvě moc ceníme. Děkuji celému týmu za vynikající podporu a skvělé zázemí.“
Hustopečská rally byla čtvrtým podnikem letošního Mezinárodního mistrovství České republiky. Kopecký s Dreslerem vyhráli úvodní soutěž roku – rakouskou Jänner rally, která se započítávala jak do ERC, tak i do českého mistrovství. Díky třem vítězstvím (Rakousko, Kanáry, Azory)a jednomu druhému místu (Korsika) je české duo průběžně ve vedení ERC.
Výsledkem v Hustopečích, kde Kopecký dosáhl na pomyslný hattrick, se rázem dostal do hry i o domácí titul, přestože jeho letošní prioritou jsou soutěže ERC.
Další soutěží seriálu Mezinárodního mistrovství České republiky (MMČR) je Rally Bohemia od 12. do 14. července s centrem v Mladé Boleslavi. V jejím jubilejním 40. ročníku se na start postaví i Kopecký s Dreslerem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.