V Hustopečích vítězí Kopecký potřetí za sebou, tovární posádka týmu ŠKODA Motorsport vévodí hodnocení ERC.
Letošní domácí „premiéra“ dopadla fantasticky. Tovární posádka ŠKODA Motorsport Jan Kopecký/Pavel Dresler se letos poprvé představila na českých tratích. Na Rally Hustopeče ve strhujícím závodě o desetinky vteřiny zvítězili potřetí za sebou a připsali si letošní premiérové ryze domácí vítězství.
Jan Kopecký nádherný souboj hodnotí: „Soutěž byla napínavá až do konce, věřím, že si diváci přišli na své. Tato rally je jednou z našich nejoblíbenějších, proto si vítězství po takové bitvě moc ceníme. Děkuji celému týmu za vynikající podporu a skvělé zázemí.“
Hustopečská rally byla čtvrtým podnikem letošního Mezinárodního mistrovství České republiky. Kopecký s Dreslerem vyhráli úvodní soutěž roku – rakouskou Jänner rally, která se započítávala jak do ERC, tak i do českého mistrovství. Díky třem vítězstvím (Rakousko, Kanáry, Azory)a jednomu druhému místu (Korsika) je české duo průběžně ve vedení ERC.
Výsledkem v Hustopečích, kde Kopecký dosáhl na pomyslný hattrick, se rázem dostal do hry i o domácí titul, přestože jeho letošní prioritou jsou soutěže ERC.
Další soutěží seriálu Mezinárodního mistrovství České republiky (MMČR) je Rally Bohemia od 12. do 14. července s centrem v Mladé Boleslavi. V jejím jubilejním 40. ročníku se na start postaví i Kopecký s Dreslerem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?