V Hustopečích vítězí Kopecký potřetí za sebou, tovární posádka týmu ŠKODA Motorsport vévodí hodnocení ERC.
Letošní domácí „premiéra“ dopadla fantasticky. Tovární posádka ŠKODA Motorsport Jan Kopecký/Pavel Dresler se letos poprvé představila na českých tratích. Na Rally Hustopeče ve strhujícím závodě o desetinky vteřiny zvítězili potřetí za sebou a připsali si letošní premiérové ryze domácí vítězství.
Jan Kopecký nádherný souboj hodnotí: „Soutěž byla napínavá až do konce, věřím, že si diváci přišli na své. Tato rally je jednou z našich nejoblíbenějších, proto si vítězství po takové bitvě moc ceníme. Děkuji celému týmu za vynikající podporu a skvělé zázemí.“
Hustopečská rally byla čtvrtým podnikem letošního Mezinárodního mistrovství České republiky. Kopecký s Dreslerem vyhráli úvodní soutěž roku – rakouskou Jänner rally, která se započítávala jak do ERC, tak i do českého mistrovství. Díky třem vítězstvím (Rakousko, Kanáry, Azory)a jednomu druhému místu (Korsika) je české duo průběžně ve vedení ERC.
Výsledkem v Hustopečích, kde Kopecký dosáhl na pomyslný hattrick, se rázem dostal do hry i o domácí titul, přestože jeho letošní prioritou jsou soutěže ERC.
Další soutěží seriálu Mezinárodního mistrovství České republiky (MMČR) je Rally Bohemia od 12. do 14. července s centrem v Mladé Boleslavi. V jejím jubilejním 40. ročníku se na start postaví i Kopecký s Dreslerem.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.