KVALIFIKACE; Dnes byla na Sardinii na programu kvalifikace a jezdci volili startovní pořadí. Na výsledky se můžete podívat v článku.
Kvalifikační časy:
01. Jari-Matti Latvala (Volkswagen) - 3:12,655 Min
02. Jewgeni Novikov (Ford) +0.690 s
03. Sebastien Ogier (Volkswagen) +1.571
04. Mikko Hirvonen (Citroen) +1.742
05. Thierry Neuville (Ford) +1.847
06. Mads Östberg (Ford) +2.366
07. Dani Sordo (Citroen) +2.741
08. Andreas Mikkelsen (Volkswagen) +3.779
09. Martin Prokop (Ford) +4.997
10. Per-Gunnar Andersson (Ford) +6.922
11. Elfyn Evans (Ford) +10.689
12. Michal Kosciuszko (Ford) +12.380
13. Khalid Al-Qassimi (Citroen) +14.817
Startovní pořadí do 1. etapy:
01. Khalid Al-Qassimi (Citroen)
02. Michal Kosciuszko (Ford)
03. Elfyn Evans (Ford)
04. Per-Gunnar Andersson (Ford)
05. Martin Prokop (Ford)
06. Andreas Mikkelsen (Volkswagen)
07. Dani Sordo (Citroen)
08. Mads Östberg (Ford)
09. Thierry Neuville (Ford)
10. Mikko Hirvonen (Citroen)
11. Sebastien Ogier (Volkswagen)
12. Jewgeni Novikov (Ford)
13. Jari-Matti Latvala (Volkswagen)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?