KVALIFIKACE; Dnes byla na Sardinii na programu kvalifikace a jezdci volili startovní pořadí. Na výsledky se můžete podívat v článku.
Kvalifikační časy:
01. Jari-Matti Latvala (Volkswagen) - 3:12,655 Min
02. Jewgeni Novikov (Ford) +0.690 s
03. Sebastien Ogier (Volkswagen) +1.571
04. Mikko Hirvonen (Citroen) +1.742
05. Thierry Neuville (Ford) +1.847
06. Mads Östberg (Ford) +2.366
07. Dani Sordo (Citroen) +2.741
08. Andreas Mikkelsen (Volkswagen) +3.779
09. Martin Prokop (Ford) +4.997
10. Per-Gunnar Andersson (Ford) +6.922
11. Elfyn Evans (Ford) +10.689
12. Michal Kosciuszko (Ford) +12.380
13. Khalid Al-Qassimi (Citroen) +14.817
Startovní pořadí do 1. etapy:
01. Khalid Al-Qassimi (Citroen)
02. Michal Kosciuszko (Ford)
03. Elfyn Evans (Ford)
04. Per-Gunnar Andersson (Ford)
05. Martin Prokop (Ford)
06. Andreas Mikkelsen (Volkswagen)
07. Dani Sordo (Citroen)
08. Mads Östberg (Ford)
09. Thierry Neuville (Ford)
10. Mikko Hirvonen (Citroen)
11. Sebastien Ogier (Volkswagen)
12. Jewgeni Novikov (Ford)
13. Jari-Matti Latvala (Volkswagen)
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?