Mikko Hirvonen odhaluje více o incidentu, který ho na trati RZ1 připravil o více než 6 minut. Fin byl jedním ze tří favoritů, které na RZ1 postihly problémy.
Finský pilot Citroënu přenocuje po první etapě na 22. místě. "Něco se muselo zničit na řízení. Jel jsem opravdu dobře, ale 7km před cílem vložky jsem začal slyšet nějaké zvuky. Cítil jsem, jakoby se na řízení něco uvolnilo. Třikrát jsem se pokusil otočit volantem, ale nikdy se nic nestalo - auto prostě jen jelo rovně.
Poté následovalo několik vraceček, ve kterých jsem musel zastavit, otočit volantem, trošku popojet dopředu, znovu otočit volantem a tak znovu a znovu a znovu. Jinak jsem nemohl zatáčku projet," popisuje svoje problémy s Citroënem DS3 WRC na šotolinových tratích zklamaně Mikko Hirvonen.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?