Stéphane Sarrazin dosáhl na Korzice svého nejlepšího výsledku právě letos. Francouz s Mini JCW S2000 doplnil na podium Bryana Bouffiera a Jana Kopeckého. Podle svých slov nemohl se svými zkušenostmi dosáhnout na lepší výsledek.
Stéphane Sarrazin nakonec obsadil poslední stupínek na stupních vítězů po boku Bouffiera a Kopeckého. Mistr Francie z roku 2004 dosáhl při svém čtvrtém startu v rally 10 000 zatáček, jak se Korzice pro její velmi zatáčkovitou trať přezdívá, svého nejlepšího výsledku. Sarrazin jel v Mini John Cooper Works S2000 týmu First Motorsport.
V závěru soutěže uhájil o 3 vteřiny svoje místo před zle dotírajícím Craigem Breenem, který nebýt chyby v první etapě, mohl vyhrát: "Myslím, že odjet tu rally podruhé by byl skvělý nápad. Ale asi moc ostatních by nesouhlasilo. Bylo to těžké, na ostatní jsme ztráceli především díky zkušenostem. Je ale pravdou, že během druhého dne jsem v autě udělal pokrok. Pomohl mi souboj s Craigem Breenem. Craig prokázal, že v budoucnu bude patřit mezi nejrychlejší jezdce rally."
Takový Kosciuszko by se Sarrazinem nesouhlasil. Nebo že by byla verze S2000 o tolik lepší jak WRC?
Bývalý tovární jezdec Subaru v MS a současný tovární jezdec Toyoty v Le Mans nastoupil s vozem Mini, měl zkušenosti s Peugeotem 207 S2000. Jezdec se pustil do srovnání obou aut: "Oproti klasické S2000 má Mini o hodně větší výkon. Je těžké soudit, protože s Peugeotem jsem jezdil 5 let a za volantem jsem se už cílil pohodlně. Občas jsem s Mini musel hledat grip, ale to bylo proto že jsem jel na hraně. Z auta mám ale dobrý dojem, podle mě je to rychlý vůz, který má potenciál pro budoucnost."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.