Stéphane Sarrazin dosáhl na Korzice svého nejlepšího výsledku právě letos. Francouz s Mini JCW S2000 doplnil na podium Bryana Bouffiera a Jana Kopeckého. Podle svých slov nemohl se svými zkušenostmi dosáhnout na lepší výsledek.
Stéphane Sarrazin nakonec obsadil poslední stupínek na stupních vítězů po boku Bouffiera a Kopeckého. Mistr Francie z roku 2004 dosáhl při svém čtvrtém startu v rally 10 000 zatáček, jak se Korzice pro její velmi zatáčkovitou trať přezdívá, svého nejlepšího výsledku. Sarrazin jel v Mini John Cooper Works S2000 týmu First Motorsport.
V závěru soutěže uhájil o 3 vteřiny svoje místo před zle dotírajícím Craigem Breenem, který nebýt chyby v první etapě, mohl vyhrát: "Myslím, že odjet tu rally podruhé by byl skvělý nápad. Ale asi moc ostatních by nesouhlasilo. Bylo to těžké, na ostatní jsme ztráceli především díky zkušenostem. Je ale pravdou, že během druhého dne jsem v autě udělal pokrok. Pomohl mi souboj s Craigem Breenem. Craig prokázal, že v budoucnu bude patřit mezi nejrychlejší jezdce rally."
Takový Kosciuszko by se Sarrazinem nesouhlasil. Nebo že by byla verze S2000 o tolik lepší jak WRC?
Bývalý tovární jezdec Subaru v MS a současný tovární jezdec Toyoty v Le Mans nastoupil s vozem Mini, měl zkušenosti s Peugeotem 207 S2000. Jezdec se pustil do srovnání obou aut: "Oproti klasické S2000 má Mini o hodně větší výkon. Je těžké soudit, protože s Peugeotem jsem jezdil 5 let a za volantem jsem se už cílil pohodlně. Občas jsem s Mini musel hledat grip, ale to bylo proto že jsem jel na hraně. Z auta mám ale dobrý dojem, podle mě je to rychlý vůz, který má potenciál pro budoucnost."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?