Jak vidí závodní inženýr Roberta Kubicy, Kevin Struyf, jeho plnohodnotný vstup na rallyovou scénu?
Kariéra Roberta Kubicy v rally v podstatě teprve začala. V ME bývalý pilot F1 zanechal silný dojem, promeškal však šance na dobrý výsledek i díky jezdeckým chybám. To je dle jeho inženýra, Kevina Struyfa, ale v rallysportu normální: "Nejsme zklamaní, protože je poměrně normální, že jezdec dělá chyby, když přijde do rallysportu."
"Není možné přijít na rally scénu a hned jezdit v dobrém tempu a nedělat žádné chyby. Robert má poměrně dobré tempo. Zajel už sedm nejrychlejších časů a vedl už rally. Důležité je, co vám z toho zůstane v hlavě. Má před sebou ještě nějakou práci, aby byl konstantním. To vše tedy patří k procesu učení se."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?