M-Sport by mohl již při Korsické Rally nasadit Ford Fiesta R5 a to v roli předjezdce.
Testy nového speciálu Fordu Fiesta R5 jsou v plném proudu a testuje se jak na šotolině, tak na asfaltu. A právě Fiesta R5 by se mohla veřejnosti představit jako vůbec první vůz kategorie R5 v ostrém závodě. M-Sport by tuto novinku rád nasadil již na Korsické Rally v roli předjezdců. Nová kategorie R5 má rovněž nový přírustek, jenž byl představen při Portugalské Rally a není jim nikdo jiný než Citroen DS3 R5, jehož první testy začínají tento týden.
"Je možné, že se by jsme se mohli objevit na Korsice jako předjezdci," říká Malcolm Wilson. "Chceme otestovat a předvést auto. Doufám, že se nám to povede. Následovat už byl měl ostrý start při Ypres Rally. Zástupci z FIA s námi byli pár dní, aby ještě před homologací zkontrolovali auto a jsou spokojení s tím, co doposud viděli," dodává šéf M-Sportu Malcolm Wilson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?