M-Sport by mohl již při Korsické Rally nasadit Ford Fiesta R5 a to v roli předjezdce.
Testy nového speciálu Fordu Fiesta R5 jsou v plném proudu a testuje se jak na šotolině, tak na asfaltu. A právě Fiesta R5 by se mohla veřejnosti představit jako vůbec první vůz kategorie R5 v ostrém závodě. M-Sport by tuto novinku rád nasadil již na Korsické Rally v roli předjezdců. Nová kategorie R5 má rovněž nový přírustek, jenž byl představen při Portugalské Rally a není jim nikdo jiný než Citroen DS3 R5, jehož první testy začínají tento týden.
"Je možné, že se by jsme se mohli objevit na Korsice jako předjezdci," říká Malcolm Wilson. "Chceme otestovat a předvést auto. Doufám, že se nám to povede. Následovat už byl měl ostrý start při Ypres Rally. Zástupci z FIA s námi byli pár dní, aby ještě před homologací zkontrolovali auto a jsou spokojení s tím, co doposud viděli," dodává šéf M-Sportu Malcolm Wilson.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?