M-Sport by mohl již při Korsické Rally nasadit Ford Fiesta R5 a to v roli předjezdce.
Testy nového speciálu Fordu Fiesta R5 jsou v plném proudu a testuje se jak na šotolině, tak na asfaltu. A právě Fiesta R5 by se mohla veřejnosti představit jako vůbec první vůz kategorie R5 v ostrém závodě. M-Sport by tuto novinku rád nasadil již na Korsické Rally v roli předjezdců. Nová kategorie R5 má rovněž nový přírustek, jenž byl představen při Portugalské Rally a není jim nikdo jiný než Citroen DS3 R5, jehož první testy začínají tento týden.
"Je možné, že se by jsme se mohli objevit na Korsice jako předjezdci," říká Malcolm Wilson. "Chceme otestovat a předvést auto. Doufám, že se nám to povede. Následovat už byl měl ostrý start při Ypres Rally. Zástupci z FIA s námi byli pár dní, aby ještě před homologací zkontrolovali auto a jsou spokojení s tím, co doposud viděli," dodává šéf M-Sportu Malcolm Wilson.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.