 
            FOTO; Tak jak bylo už dopředu avizováno, v předvečer Rally Portugal prezentoval Citroën nový model DS3 RRC. Vůz by měl být pro zákazníky dostupný na konci roku.
Citroën před startem pozval novináře a hosty do svého hospitality, aby jim prezentoval novou DS3 R5. Zvenku se nový vůz velmi podobá stávajícímu RRC. Vůz měl zatmavená okna, to znamená, že Francouzi zatím nechtějí, aby konkurence mohla od jejich verze něco okoukat.
Vývoj auta zatím probíhá, společných dílů mezi DS3 R5 a 208 T16 bychom nalezli celých 80 %. "Zbytek má za následek rozdíl v konstrukcích obou sériových aut," vysvětluje technický ředitel Citroënu, Xavier Mestelan-Pinon.
První soutěžní ostré kilometry by měla 280 koňová DS3 R5 zažít zkraje října na Francouzské rally v rámci MS. "Vývoj běží na plné obrátky. Kvůli předpisům, které neumožňují po homologaci měnit moc dílů, chceme využít vývoj vozu až do posledních chvíle. Homologace by tak měla proběhnout až na podzim," pokračuje šéf Citroënu, Yves Matton.
Na novou DS3 R5 se podívejte zde a zde.
(zdroj: www.planetemarus.com a www.rallye-magazin.de)
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?