Převaha Sébastiena Ogiera a Volkswagenu se konkurenci samozřejmě moc nelíbí. Citroën by měl v Portugalsku nasadit vylepšení auta.
Pro Citroën soutěž v Mexiku nedopadla zrovna podle představ. Hirvonen si stěžoval na setup auta a na bolest zad. Druhé místo získal jen se stěstím. Jeho týmový kolega, Dani Sordo, tempu špičky nestačil vůbec. "Ztratil jsem veškerou důvěru a musím jí znovu najít," připustil Španěl, který doufá, že se to ve Portugalsku zlepší. "V Portugalsku musíme opět vidět starého Daniho. Pokud se nám to nepodaří, tak si musíme položit pár otázek."
Vzhledem k tomu, že oba jezdci Citroënu nestačí na konkurenci od VW (hlavně tedy v podání Seba Ogiera), tak plánuje technický šéf týmu, Xavier Mestelan-Pinon, změny. Už v Portugalsku bychom měli vidět v oblasti motoru a podvozku vylepšenou DS3 WRC. Nějaké konkrétní detaily zatím samozřejmě nevíme, mělo by se ale jednat o tak důkladná vylepšení, že by na ně tým měl vypotřebovat takzvaného žolíka.
Poslední velké vylepšení přišlo vloni ve Finsku, tehdy Citroën upravil tlumiče
Xavier Mestelan-Pinon od svého týmu pořaduje, aby našel potřebný výkon. Jen tak totiž budou moci dosáhnout cíle pro tuto sezonu, kterým je zisk titulu i bez Sébastiena Loeba. "Bodování mezi značkami ještě stále vedeme. Ale nemůžeme si již dovolit žádnou další chybu."
I týmová jednička ví, kde je problém a doufá ve zlepšení výkonnosti v dalších závodech. "Musíme si počkat do Portugalska než budeme něco vědět, jestli se můžeme postavit Ogierovi. Ale proč by měla vznikat panika? Pokud budou rychlí, tak budou rychlí a naším úkolem bude být rychlejší. To platí i pro mě samotného," říká Mikko Hirvonen.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?