Převaha Sébastiena Ogiera a Volkswagenu se konkurenci samozřejmě moc nelíbí. Citroën by měl v Portugalsku nasadit vylepšení auta.
Pro Citroën soutěž v Mexiku nedopadla zrovna podle představ. Hirvonen si stěžoval na setup auta a na bolest zad. Druhé místo získal jen se stěstím. Jeho týmový kolega, Dani Sordo, tempu špičky nestačil vůbec. "Ztratil jsem veškerou důvěru a musím jí znovu najít," připustil Španěl, který doufá, že se to ve Portugalsku zlepší. "V Portugalsku musíme opět vidět starého Daniho. Pokud se nám to nepodaří, tak si musíme položit pár otázek."
Vzhledem k tomu, že oba jezdci Citroënu nestačí na konkurenci od VW (hlavně tedy v podání Seba Ogiera), tak plánuje technický šéf týmu, Xavier Mestelan-Pinon, změny. Už v Portugalsku bychom měli vidět v oblasti motoru a podvozku vylepšenou DS3 WRC. Nějaké konkrétní detaily zatím samozřejmě nevíme, mělo by se ale jednat o tak důkladná vylepšení, že by na ně tým měl vypotřebovat takzvaného žolíka.
Poslední velké vylepšení přišlo vloni ve Finsku, tehdy Citroën upravil tlumiče
Xavier Mestelan-Pinon od svého týmu pořaduje, aby našel potřebný výkon. Jen tak totiž budou moci dosáhnout cíle pro tuto sezonu, kterým je zisk titulu i bez Sébastiena Loeba. "Bodování mezi značkami ještě stále vedeme. Ale nemůžeme si již dovolit žádnou další chybu."
I týmová jednička ví, kde je problém a doufá ve zlepšení výkonnosti v dalších závodech. "Musíme si počkat do Portugalska než budeme něco vědět, jestli se můžeme postavit Ogierovi. Ale proč by měla vznikat panika? Pokud budou rychlí, tak budou rychlí a naším úkolem bude být rychlejší. To platí i pro mě samotného," říká Mikko Hirvonen.
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.