Převaha Sébastiena Ogiera a Volkswagenu se konkurenci samozřejmě moc nelíbí. Citroën by měl v Portugalsku nasadit vylepšení auta.
Pro Citroën soutěž v Mexiku nedopadla zrovna podle představ. Hirvonen si stěžoval na setup auta a na bolest zad. Druhé místo získal jen se stěstím. Jeho týmový kolega, Dani Sordo, tempu špičky nestačil vůbec. "Ztratil jsem veškerou důvěru a musím jí znovu najít," připustil Španěl, který doufá, že se to ve Portugalsku zlepší. "V Portugalsku musíme opět vidět starého Daniho. Pokud se nám to nepodaří, tak si musíme položit pár otázek."
Vzhledem k tomu, že oba jezdci Citroënu nestačí na konkurenci od VW (hlavně tedy v podání Seba Ogiera), tak plánuje technický šéf týmu, Xavier Mestelan-Pinon, změny. Už v Portugalsku bychom měli vidět v oblasti motoru a podvozku vylepšenou DS3 WRC. Nějaké konkrétní detaily zatím samozřejmě nevíme, mělo by se ale jednat o tak důkladná vylepšení, že by na ně tým měl vypotřebovat takzvaného žolíka.
Poslední velké vylepšení přišlo vloni ve Finsku, tehdy Citroën upravil tlumiče
Xavier Mestelan-Pinon od svého týmu pořaduje, aby našel potřebný výkon. Jen tak totiž budou moci dosáhnout cíle pro tuto sezonu, kterým je zisk titulu i bez Sébastiena Loeba. "Bodování mezi značkami ještě stále vedeme. Ale nemůžeme si již dovolit žádnou další chybu."
I týmová jednička ví, kde je problém a doufá ve zlepšení výkonnosti v dalších závodech. "Musíme si počkat do Portugalska než budeme něco vědět, jestli se můžeme postavit Ogierovi. Ale proč by měla vznikat panika? Pokud budou rychlí, tak budou rychlí a naším úkolem bude být rychlejší. To platí i pro mě samotného," říká Mikko Hirvonen.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?