Rallysprint v portugalském Fafe se bude konat před soutěži MS. Krátká trať rychlostní zkoušky bude obležena tisíci fanoušků a účastnit se budou i tovární týmy. Volkswagen plánuje návrat legendárního dua.
Loňská premiéra znamenala velký úspěch. Na rallysprintve Fafe, který se konal na 6 kilometrové části dřívější zkoušky z MS, přišlo přes 100 tisíc lidí. Letos se akce koná 6. dubna a událost si nechtějí nechat ujít ani velké týmy.
Volkswagen Motorsport by rád nasadil Polo R WRC s legendární dvojicí, Carlos Sainz a Luis Moya. Španěl to měl ale s poděkováním odmítnout. Sice během vývoje s vozem odjel asi 2000 km, nicméně naposledy v autě na testu seděl před 6 měsíci. Je to dle jeho názoru dost dlouho na to, aby se mohl poměřovat se současnými jezdci ze špičky.
"Je jedno co Carlos dělá, ale vždy chce být optimálně připraven. Nedávno jsme startovali s historickým Porsche na rally ve Španělsku a na testech byl, jako dříve, prvním, kdo přišel a posledním, kdo odcházel. Už jen to ukazuje, vážně tuto příležitost bral," řekl jeho spolujezdec, Luis Moya.
Místo Sainze by mohl jet Andreas Mikkelsen. Nor v Portugalsku vstoupí do MS s novým týmem, Volkswagen Motorsport II, a rallysprint ve Fafe by mu mohl poskytnout dobrou příletost, jak se na Portugalsko připravit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?