Rallysprint v portugalském Fafe se bude konat před soutěži MS. Krátká trať rychlostní zkoušky bude obležena tisíci fanoušků a účastnit se budou i tovární týmy. Volkswagen plánuje návrat legendárního dua.
Loňská premiéra znamenala velký úspěch. Na rallysprintve Fafe, který se konal na 6 kilometrové části dřívější zkoušky z MS, přišlo přes 100 tisíc lidí. Letos se akce koná 6. dubna a událost si nechtějí nechat ujít ani velké týmy.
Volkswagen Motorsport by rád nasadil Polo R WRC s legendární dvojicí, Carlos Sainz a Luis Moya. Španěl to měl ale s poděkováním odmítnout. Sice během vývoje s vozem odjel asi 2000 km, nicméně naposledy v autě na testu seděl před 6 měsíci. Je to dle jeho názoru dost dlouho na to, aby se mohl poměřovat se současnými jezdci ze špičky.
"Je jedno co Carlos dělá, ale vždy chce být optimálně připraven. Nedávno jsme startovali s historickým Porsche na rally ve Španělsku a na testech byl, jako dříve, prvním, kdo přišel a posledním, kdo odcházel. Už jen to ukazuje, vážně tuto příležitost bral," řekl jeho spolujezdec, Luis Moya.
Místo Sainze by mohl jet Andreas Mikkelsen. Nor v Portugalsku vstoupí do MS s novým týmem, Volkswagen Motorsport II, a rallysprint ve Fafe by mu mohl poskytnout dobrou příletost, jak se na Portugalsko připravit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.