Nasser Al-Attiyah se pátým místem vrátil do MS v automobilových soutěžích. Na Fiestu RS WRC (vloni jezdil s DS3 WRC) si zvykl velmi rychle.
Nasser Al-Attiyah se v rámci Rally Mexiko vrátil do WRC. Katařan už toho ale letos stihl hodně - v lednu odstartoval do Rally Dakar, ze soutěže jej vyřadily technické problém, v únoru vyhrál úvodní podnik domácího šampionátu. První start měl v plánu už ve Švédsku, nicméně kvůli nemoci musel soutěž vynechat a jeho vůz dostal k dispozici Matthew Wilson.
Již velmi zkušený jezdec startoval v Mexiku posedmé, poprvé však ve voze Fiesta RS WRC: "Byla to pro nás dobrá soutěž. Auto i pneumatiky pracovaly dobře. Pravidelně se mi dařilo zajíždět rychlejší čas, než jaké jsem dosahoval vloni. Zkoušky byly obtížné, ale tlačil jsem na to. Bylo zapotřebí odhadnou limity."
Zajímavostí soutěže byl určitě fakt, že se v některých testech dokázal Nasser rychlostně vyrovnat trápící se dvojce Citroënu, Sordovi: "Se svým výkonem jsem byl spokojen. V závěru soutěže už jsme ale neriskovali, protože se ziskem pátého místa jsme velm spokojeni."
Nasser vloni s DS3 WRC na šotolině
"Z výsledku mám radost, byla to těžká soutěž. Vloni jsem zde dojel šestý, letos pátý. To jen ukazuje na fakt, jak tvrdě tým pracuje a co všechno je možné." Al-Attiyaha také potěšil výkon jeho kamaráda, který společně s ním přešel v zimě od Citroënu k M-Sportu, Thierryho Neuvillea: "Thierry byl skvělý. Už vloni ukazoval, že je nesmírně rychlý, teď získal i podium. Letos se budeme snažit mu pomoci v tom, aby svou rychlost dokázal přetavit v dobré výsledky."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.