Nasser Al-Attiyah se pátým místem vrátil do MS v automobilových soutěžích. Na Fiestu RS WRC (vloni jezdil s DS3 WRC) si zvykl velmi rychle.
Nasser Al-Attiyah se v rámci Rally Mexiko vrátil do WRC. Katařan už toho ale letos stihl hodně - v lednu odstartoval do Rally Dakar, ze soutěže jej vyřadily technické problém, v únoru vyhrál úvodní podnik domácího šampionátu. První start měl v plánu už ve Švédsku, nicméně kvůli nemoci musel soutěž vynechat a jeho vůz dostal k dispozici Matthew Wilson.
Již velmi zkušený jezdec startoval v Mexiku posedmé, poprvé však ve voze Fiesta RS WRC: "Byla to pro nás dobrá soutěž. Auto i pneumatiky pracovaly dobře. Pravidelně se mi dařilo zajíždět rychlejší čas, než jaké jsem dosahoval vloni. Zkoušky byly obtížné, ale tlačil jsem na to. Bylo zapotřebí odhadnou limity."
Zajímavostí soutěže byl určitě fakt, že se v některých testech dokázal Nasser rychlostně vyrovnat trápící se dvojce Citroënu, Sordovi: "Se svým výkonem jsem byl spokojen. V závěru soutěže už jsme ale neriskovali, protože se ziskem pátého místa jsme velm spokojeni."
Nasser vloni s DS3 WRC na šotolině
"Z výsledku mám radost, byla to těžká soutěž. Vloni jsem zde dojel šestý, letos pátý. To jen ukazuje na fakt, jak tvrdě tým pracuje a co všechno je možné." Al-Attiyaha také potěšil výkon jeho kamaráda, který společně s ním přešel v zimě od Citroënu k M-Sportu, Thierryho Neuvillea: "Thierry byl skvělý. Už vloni ukazoval, že je nesmírně rychlý, teď získal i podium. Letos se budeme snažit mu pomoci v tom, aby svou rychlost dokázal přetavit v dobré výsledky."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?