Nasser Al-Attiyah se pátým místem vrátil do MS v automobilových soutěžích. Na Fiestu RS WRC (vloni jezdil s DS3 WRC) si zvykl velmi rychle.
Nasser Al-Attiyah se v rámci Rally Mexiko vrátil do WRC. Katařan už toho ale letos stihl hodně - v lednu odstartoval do Rally Dakar, ze soutěže jej vyřadily technické problém, v únoru vyhrál úvodní podnik domácího šampionátu. První start měl v plánu už ve Švédsku, nicméně kvůli nemoci musel soutěž vynechat a jeho vůz dostal k dispozici Matthew Wilson.
Již velmi zkušený jezdec startoval v Mexiku posedmé, poprvé však ve voze Fiesta RS WRC: "Byla to pro nás dobrá soutěž. Auto i pneumatiky pracovaly dobře. Pravidelně se mi dařilo zajíždět rychlejší čas, než jaké jsem dosahoval vloni. Zkoušky byly obtížné, ale tlačil jsem na to. Bylo zapotřebí odhadnou limity."
Zajímavostí soutěže byl určitě fakt, že se v některých testech dokázal Nasser rychlostně vyrovnat trápící se dvojce Citroënu, Sordovi: "Se svým výkonem jsem byl spokojen. V závěru soutěže už jsme ale neriskovali, protože se ziskem pátého místa jsme velm spokojeni."
Nasser vloni s DS3 WRC na šotolině
"Z výsledku mám radost, byla to těžká soutěž. Vloni jsem zde dojel šestý, letos pátý. To jen ukazuje na fakt, jak tvrdě tým pracuje a co všechno je možné." Al-Attiyaha také potěšil výkon jeho kamaráda, který společně s ním přešel v zimě od Citroënu k M-Sportu, Thierryho Neuvillea: "Thierry byl skvělý. Už vloni ukazoval, že je nesmírně rychlý, teď získal i podium. Letos se budeme snažit mu pomoci v tom, aby svou rychlost dokázal přetavit v dobré výsledky."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?