Mistr světa z roku 2008 mezi produkčními vozy pojede v letošním roce mistrovství Evropy za volantem Subaru. Uvidíme ho i ve Zlíně.
Mistr světa produkčních vozů z roku 2008, Andreas Aigner, potvrdil, že se v letošním roce zúčastní celkem šesti soutěží mistrovství Evropy, kde by rád zaútočil na titul mezi produkčními vozy. Aigner zůstane věrný Subaru Impreza R4 ze stáje Manfreda Stohla, které ho v loňském roce dovezlo ke třetímu místu mezi produkčními vozy v IRC. Novinkou pro Aignera bude, že pojede na pneumatikách Yokohama. Se svými partnery Samsung Austria, Knauf, Mecklenburger Landpute, Trierenberg Group a Remus Sport Exhaust se snaží zajistit finance i na sedmý start. Program Andrease Aignera začne na Kanárských ostrovech.
"Našim úkolem je být rychlejší než naši soupeři a vyhrát Production Cup," říká Andreas Aigner, kterého bude navigovat Jürgen Heig. "Jürgen nemá moc zkušeností s mezinárodními soutěžemi, ale pár jich už odjel. Avšak je hodně ambiciózní a určitě se rychle přizpůsobí rychlosti a mému stylu jízdy. Před soutěží budeme testovat pouze jeden den, ale určitě nebudeme v nevýhodě. Navíc Stohl Racing přiveze na Kanáry dokonale připravené Subaru," dodává Aigner.
Program Andrease Aignera: Kanárské ostrovy, Ypres, San Marino, Sibiu Rally, Barum Rally a Chorvatská Rally.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.