Mistr světa z roku 2008 mezi produkčními vozy pojede v letošním roce mistrovství Evropy za volantem Subaru. Uvidíme ho i ve Zlíně.
Mistr světa produkčních vozů z roku 2008, Andreas Aigner, potvrdil, že se v letošním roce zúčastní celkem šesti soutěží mistrovství Evropy, kde by rád zaútočil na titul mezi produkčními vozy. Aigner zůstane věrný Subaru Impreza R4 ze stáje Manfreda Stohla, které ho v loňském roce dovezlo ke třetímu místu mezi produkčními vozy v IRC. Novinkou pro Aignera bude, že pojede na pneumatikách Yokohama. Se svými partnery Samsung Austria, Knauf, Mecklenburger Landpute, Trierenberg Group a Remus Sport Exhaust se snaží zajistit finance i na sedmý start. Program Andrease Aignera začne na Kanárských ostrovech.
"Našim úkolem je být rychlejší než naši soupeři a vyhrát Production Cup," říká Andreas Aigner, kterého bude navigovat Jürgen Heig. "Jürgen nemá moc zkušeností s mezinárodními soutěžemi, ale pár jich už odjel. Avšak je hodně ambiciózní a určitě se rychle přizpůsobí rychlosti a mému stylu jízdy. Před soutěží budeme testovat pouze jeden den, ale určitě nebudeme v nevýhodě. Navíc Stohl Racing přiveze na Kanáry dokonale připravené Subaru," dodává Aigner.
Program Andrease Aignera: Kanárské ostrovy, Ypres, San Marino, Sibiu Rally, Barum Rally a Chorvatská Rally.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?