Tovární tým Citroënu vyráží do Mexika bez Sébastiena Loeba, v Jižní Americe tak pro ně začíná nová éra.
V MS v rally dojde při Rally Mexiko k velké změně. Jak všichni víme, ze šampionátu se stahuje Sébastien Loeb. "Bez něj ta soutěž bude pro Citroën trochu zvláštní. Je to začátek nové éry v MS, ale nemyslím si, že budu muset unést větší tlak. Mojí prací je získat co možná nejlepší výsledek. Všichni lidé kolem mě chtějí to samé. Už se nemůžu dočkat, až každému ukážu, že dokážu vyhrát," řekl Mikko Hirvonen.
Doposud Mikko Hirvonen důvěruv něj vkládanou moc nenaplňoval. Ve Švédsku nezískal ani bod a v průběžném pořadí má pouhých 12 bodů, což stačí pouze na 6. místo. "Pro mě sezona začíná pořádně až tady. Víme teď poměrně přesně, jak je na tom konkurence a myslím, že můžeme říct, že budeme muset bojovat na každé zkoušce a budeme muset zajet silný výsledek, abychom tu soutěž vyhráli."
Hirvonen v Mexiku 2011
Jen připomeňme, že Fin vloni v Mexiku zajel velmi slušnou soutěž, když byl druhý za Loebem. "Vloni jsem byl těsně za Sébastienem a vím, že na šotolině můžu ukázat dobrý výsledek. Od Švédska jsme odvedli spoustu testovací práce a přepracovali můj způsob jízdy a nastavení."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?