 
            Tovární tým Citroënu vyráží do Mexika bez Sébastiena Loeba, v Jižní Americe tak pro ně začíná nová éra.
V MS v rally dojde při Rally Mexiko k velké změně. Jak všichni víme, ze šampionátu se stahuje Sébastien Loeb. "Bez něj ta soutěž bude pro Citroën trochu zvláštní. Je to začátek nové éry v MS, ale nemyslím si, že budu muset unést větší tlak. Mojí prací je získat co možná nejlepší výsledek. Všichni lidé kolem mě chtějí to samé. Už se nemůžu dočkat, až každému ukážu, že dokážu vyhrát," řekl Mikko Hirvonen.
Doposud Mikko Hirvonen důvěruv něj vkládanou moc nenaplňoval. Ve Švédsku nezískal ani bod a v průběžném pořadí má pouhých 12 bodů, což stačí pouze na 6. místo. "Pro mě sezona začíná pořádně až tady. Víme teď poměrně přesně, jak je na tom konkurence a myslím, že můžeme říct, že budeme muset bojovat na každé zkoušce a budeme muset zajet silný výsledek, abychom tu soutěž vyhráli."
Hirvonen v Mexiku 2011
Jen připomeňme, že Fin vloni v Mexiku zajel velmi slušnou soutěž, když byl druhý za Loebem. "Vloni jsem byl těsně za Sébastienem a vím, že na šotolině můžu ukázat dobrý výsledek. Od Švédska jsme odvedli spoustu testovací práce a přepracovali můj způsob jízdy a nastavení."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?