Při třetí soutěži MS usedne do továrního Citroenu DS3 WRC taktéž Chris Atkinson.
Třetí soutěží mistrovství světa v rally bude Mexická Rally. Na start této soutěže se postaví i Australan Chris Atkinson a to za volantem továrního Citroenu DS3 WRC, kde zastoupí Khalida Al-Qassimiho, jenž se soutěže nemůže zúčastnit. Atkinson rovněž minulý týden jeden den v Portugalsku testoval DS3 WRC, ale podmínky nebyly zrovna ideální. "Bohužel počasí nebylo moc dobré. Pořád pršelo, takže to není moc dobrá příprava na prach a teplo, které očekáváme v Mexicu. Naštěstí auto znám již z loňského roku, z Finské Rally, takže to bylo spíše o sžití, najetí dalších kilometrů a trochu poupravit setup," říká Chris Atkinson.
"Auto bylo už dobře nastavené, takže bylo poznat, že Mikko udělal velký kus práce. Mikko testoval den před námi na suchu a ukázal nám správné nastavení auta. Tím pádem jsem setup ani moc nepozměňoval," dodává Atkinson. Atkinson dokázal být v roce 2008 v Mexicu dokonce na druhém místě, kdy hájil tovární barvy Subaru. V loňském roce usedl za volant Fiesty a soutěž pro něj skončila předčasně kvůli poškozenému zavěšení.
"Myslím, že tato soutěž vyhovuje mému jezdeckému stylu. Vždycky jsem měl v Mexicu slušné výsledky a v loňském roce jsme zde dokonce vyhráli jednu zkoušku. Doufám, že odvedu dobrou práci a získám nějaké body pro tým. Našim cílem je top 5. Rád bych se také vrátil do MS na plný úvazek a možnost řídit tovární DS3 je pro mě super příležitost. Rád bych se zúčastnil ještě pár soutěží letos. Budeme si muset ještě počkat a uvidíme," říká ke své budoucnosti Chris Atkinson.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?