Sainz Latvalu neodepisuje: V Mexiku může zaútočit

Latvala, Jari-Matti - Anttila, Miikka
Latvala, Jari-Matti - Anttila, Miikka, foto: Joel Martin, RallyZone.cz
iM2 23. února 2013 21:45
Sdílej:

Z pohledu bývalého mistra světa a nynějšího poradce VW, Carlose Sainze, je to jasné, Jari-Matti Latvala by se měl vrátit do své dřívější formy už v Mexiku. Žádné rozhodnutí uvnitř týmu určující jedničku nepadlo.

Pro jezdce VW, Sébastiena Ogiera, nemohla tato sezona snad začít lépe (ano, mohl ještě vyhrát na Monte, ale stejně před ním byl poouze Loeb, který o titul nejede). Ve Švédsku připsal pro Polo R WRC premierové vítězství ve WRC. Na auto si totiž Francouz v uplynulých měsících mohl při několika tisících testovacích kilometrů zvyknout. To je jeho výhoda v interním duelu týmu proti Jarimu-Mattimu Latvalovi. 

Fin se v autě navíc ještě necítí úplně 100% a musí prý ještě trochu pozměnit svůj jezdecký styl, aby mu auto více sedlo. Na první soutěži roku po jezdecké chybě vypadl a ve Švédsku musel vzít za vděk 4. místem. V Mexiku na účastníky MS čeká první šotolina sezony. Právě zde očekává poradce týmu VW, Carlos Sainz od Latvaly zlepšení. 

"Je ještě hodně brzy na nějaké rozhodování mezi Jarim-Mattim a Sébastienem. Doposud Seb odvedl skvělou práci, ale v autě sedí také už delší dobu. Po tom, co se stalo na Monte-Carlu, poprosil tým Jariho-Mattiho, aby ve Švédsku dojel do cíle a zíkal body. Bylo důležíté pro něj i pro celý tým, aby dojel až do cíle. Teď se pojede na šotolině a jsem si jistý, že mu můžeme dát auto i set up, se kterým najde ztracenou důvěru a od začátku bude moc útočit," řekl Carlos Sainz pro britský Autosport.

Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?