Z pohledu bývalého mistra světa a nynějšího poradce VW, Carlose Sainze, je to jasné, Jari-Matti Latvala by se měl vrátit do své dřívější formy už v Mexiku. Žádné rozhodnutí uvnitř týmu určující jedničku nepadlo.
Pro jezdce VW, Sébastiena Ogiera, nemohla tato sezona snad začít lépe (ano, mohl ještě vyhrát na Monte, ale stejně před ním byl poouze Loeb, který o titul nejede). Ve Švédsku připsal pro Polo R WRC premierové vítězství ve WRC. Na auto si totiž Francouz v uplynulých měsících mohl při několika tisících testovacích kilometrů zvyknout. To je jeho výhoda v interním duelu týmu proti Jarimu-Mattimu Latvalovi.
Fin se v autě navíc ještě necítí úplně 100% a musí prý ještě trochu pozměnit svůj jezdecký styl, aby mu auto více sedlo. Na první soutěži roku po jezdecké chybě vypadl a ve Švédsku musel vzít za vděk 4. místem. V Mexiku na účastníky MS čeká první šotolina sezony. Právě zde očekává poradce týmu VW, Carlos Sainz od Latvaly zlepšení.
"Je ještě hodně brzy na nějaké rozhodování mezi Jarim-Mattim a Sébastienem. Doposud Seb odvedl skvělou práci, ale v autě sedí také už delší dobu. Po tom, co se stalo na Monte-Carlu, poprosil tým Jariho-Mattiho, aby ve Švédsku dojel do cíle a zíkal body. Bylo důležíté pro něj i pro celý tým, aby dojel až do cíle. Teď se pojede na šotolině a jsem si jistý, že mu můžeme dát auto i set up, se kterým najde ztracenou důvěru a od začátku bude moc útočit," řekl Carlos Sainz pro britský Autosport.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.