Z pohledu bývalého mistra světa a nynějšího poradce VW, Carlose Sainze, je to jasné, Jari-Matti Latvala by se měl vrátit do své dřívější formy už v Mexiku. Žádné rozhodnutí uvnitř týmu určující jedničku nepadlo.
Pro jezdce VW, Sébastiena Ogiera, nemohla tato sezona snad začít lépe (ano, mohl ještě vyhrát na Monte, ale stejně před ním byl poouze Loeb, který o titul nejede). Ve Švédsku připsal pro Polo R WRC premierové vítězství ve WRC. Na auto si totiž Francouz v uplynulých měsících mohl při několika tisících testovacích kilometrů zvyknout. To je jeho výhoda v interním duelu týmu proti Jarimu-Mattimu Latvalovi.
Fin se v autě navíc ještě necítí úplně 100% a musí prý ještě trochu pozměnit svůj jezdecký styl, aby mu auto více sedlo. Na první soutěži roku po jezdecké chybě vypadl a ve Švédsku musel vzít za vděk 4. místem. V Mexiku na účastníky MS čeká první šotolina sezony. Právě zde očekává poradce týmu VW, Carlos Sainz od Latvaly zlepšení.
"Je ještě hodně brzy na nějaké rozhodování mezi Jarim-Mattim a Sébastienem. Doposud Seb odvedl skvělou práci, ale v autě sedí také už delší dobu. Po tom, co se stalo na Monte-Carlu, poprosil tým Jariho-Mattiho, aby ve Švédsku dojel do cíle a zíkal body. Bylo důležíté pro něj i pro celý tým, aby dojel až do cíle. Teď se pojede na šotolině a jsem si jistý, že mu můžeme dát auto i set up, se kterým najde ztracenou důvěru a od začátku bude moc útočit," řekl Carlos Sainz pro britský Autosport.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?