Z pohledu bývalého mistra světa a nynějšího poradce VW, Carlose Sainze, je to jasné, Jari-Matti Latvala by se měl vrátit do své dřívější formy už v Mexiku. Žádné rozhodnutí uvnitř týmu určující jedničku nepadlo.
Pro jezdce VW, Sébastiena Ogiera, nemohla tato sezona snad začít lépe (ano, mohl ještě vyhrát na Monte, ale stejně před ním byl poouze Loeb, který o titul nejede). Ve Švédsku připsal pro Polo R WRC premierové vítězství ve WRC. Na auto si totiž Francouz v uplynulých měsících mohl při několika tisících testovacích kilometrů zvyknout. To je jeho výhoda v interním duelu týmu proti Jarimu-Mattimu Latvalovi.
Fin se v autě navíc ještě necítí úplně 100% a musí prý ještě trochu pozměnit svůj jezdecký styl, aby mu auto více sedlo. Na první soutěži roku po jezdecké chybě vypadl a ve Švédsku musel vzít za vděk 4. místem. V Mexiku na účastníky MS čeká první šotolina sezony. Právě zde očekává poradce týmu VW, Carlos Sainz od Latvaly zlepšení.
"Je ještě hodně brzy na nějaké rozhodování mezi Jarim-Mattim a Sébastienem. Doposud Seb odvedl skvělou práci, ale v autě sedí také už delší dobu. Po tom, co se stalo na Monte-Carlu, poprosil tým Jariho-Mattiho, aby ve Švédsku dojel do cíle a zíkal body. Bylo důležíté pro něj i pro celý tým, aby dojel až do cíle. Teď se pojede na šotolině a jsem si jistý, že mu můžeme dát auto i set up, se kterým najde ztracenou důvěru a od začátku bude moc útočit," řekl Carlos Sainz pro britský Autosport.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?