Další český jezdec vstupuje do mistrovství světa v rally. Martin Hudec se letos zúčastní nově vypsaného šampionátu WRC 2 a současně bude bojovat o body i v Production Cupu.
Prvním podnikem letošní sezóny v mistrovství světa v rally bude Švédská rally, která je na programu již tento týden. Vedle Martina Hudce a spolujezdce Jakuba Kotála dojel v pondělí na sever v pořádku i celý tým Semerád Rally, který pro populárního "Huda" připravuje závodní Mitsubishi Lancer Evo IX. Martin Semerád se zde představí v roli šéfa týmu. Přitom může předávat posádce Hudec - Kotál své zkušenosti s jízdou na sněhu, protože v mistrovství světa na sněhu již třikrát startoval a v roce 2011 ve Švédsku dokonce vyhrál v hodnocení PWRC.
"Jedná se o první Hudovu zkušenost se světovou rally, ještě dosud nejel na pneumatikách s dlouhým hřebem a také o premiéru s novým spolujezdcem Jakubem Kotálem. Kuba jel s Mácou Jänner a ukázal, že umí být spolehlivým parťákem v závodním autě. Sám jsem zvědavý, jak se s náročnou soutěží poperou a přeji jim co nejvíce sněhu, protože já jsem při svém jediném startu ve Švédsku měl samozřejmě smůlu a jeli jsme to v podstatě na šotolině v hlubokých kolejích," prozradil šéf týmu Josef Semerád, který bude tento start sledovat jen z povzdálí. "Martin Hudec k přípravě přistoupil velmi svědomitě, když Jänner Rallye jel s myšlenkou přípravy právě na Švédskou Rally. Vzhledem k nepovedenému počasí však Huda stejně čeká ostrá premiéra až na sněhu ve Švédsku. Myslím si, že i náš Martin může Hudovi dobře poradit a jsem moc rád, že si vzal organizaci celé akce na starost. Letošní prioritou Martina Hudce jsou starty ve světě a sbírání zkušeností, bez kterých nelze být úspěšný ani v českém mistrovství, natož pak v mistrovství světa. Navzdory tomu samozřejmě věřím v dobrý výsledek celého týmu."
//
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?