Chris Atkinson potvrdil svůj start v Mexiku s Citroënem DS3 WRC, půjde však o jediný start. Vloni v Mexiku startoval v týmu Kena Blocka. Tentokrát nahradí Khalida Al-Qassimiho v Abú Dhabí Citroën World Rally Teamu.
Překvapivá zpráva přišla z Citroënu, když se v Mexiku v jejich barvách objeví Chris Atkinson. Australan na třetím podniku letošního MS, který se jede od 7. do 10. března, pojede s vozem Khalida Al-Qassimiho. Ten se na dlouhou cestu do Ameriky nevydá, protože se chce hlavně soustředit na boj v MERC.
Vloni jel Chris v Mexiku s Fordem, ve Finsku s Citroënem a pak už s Mini
Atkinson v továrním týmu Citroën startoval zatím dvakrát - v roce 2009 byl s C4 WRC v Irsku páty a vloni ve Finsku neměl štěstí a díky nehodě přišel o šanci na TOP výsledek. "I přesto, že Khalid nebude v Mexiku moc startovat, tak chtěl, aby Chris Atkinson a Stéphane Prevot převzali jeho auto. Chris v roce 2012 v Mexiku jel a má potenciál zajet dobrý výsledek," říká Yves Matton, týmový šéf Citroënu.
Vloni však byl Chris týmovým kolegou Kena Blocka v jeho Monster World Rally Teamu. Doposud bývalý tovární jezdec na této soutěži startoval pětkrát a nejlépe dojel v roce 2008 druhý.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?