Očekávaný debut Fordu Fiesta R5 se nezadržitelně blíží a Malcolm Wilson potvrdil, že tento vůz zažije svou premiéru při Portugalské Rally.
Minulý týden proběhly vůbec první testy zbrusu nového speciálu Fordu Fiesta R5. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, rovněž potvrdil, že tento vůz by se měl poprvé představit při Vodafone Rally de Portugal, tedy při čtvrté soutěži mistrovství světa. Za volant usedne Elfyn Evans - vítěz loňského ročníku WRC Academy. "V týdnu jsme absolvovali vůbec první jízdy tohoto vozu," říká Malcolm Wilson. "Na začátku dubna chceme auto homologovat a doufáme, že se Fiesta R5 představí již pro Portugalské Rally, s Elfynem Evansem za volantem, jakožto loňským vítězem WRC Academy."
V průběhu letošní sezóny bude nasazena taktéž faceliftovaná verze Fordu Fiesta RS WRC. "Minulý týden jsme začali testovat faceliftovanou verzi Fiesty WRC s novým motorem. Po faceliftu budeme závodět i nový motor. Možná už v červnu by jsme mohli nasadit faceliftovanou verzi Fiesty do závodu," dodává Malcolm Wilson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?