Očekávaný debut Fordu Fiesta R5 se nezadržitelně blíží a Malcolm Wilson potvrdil, že tento vůz zažije svou premiéru při Portugalské Rally.
Minulý týden proběhly vůbec první testy zbrusu nového speciálu Fordu Fiesta R5. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, rovněž potvrdil, že tento vůz by se měl poprvé představit při Vodafone Rally de Portugal, tedy při čtvrté soutěži mistrovství světa. Za volant usedne Elfyn Evans - vítěz loňského ročníku WRC Academy. "V týdnu jsme absolvovali vůbec první jízdy tohoto vozu," říká Malcolm Wilson. "Na začátku dubna chceme auto homologovat a doufáme, že se Fiesta R5 představí již pro Portugalské Rally, s Elfynem Evansem za volantem, jakožto loňským vítězem WRC Academy."
V průběhu letošní sezóny bude nasazena taktéž faceliftovaná verze Fordu Fiesta RS WRC. "Minulý týden jsme začali testovat faceliftovanou verzi Fiesty WRC s novým motorem. Po faceliftu budeme závodět i nový motor. Možná už v červnu by jsme mohli nasadit faceliftovanou verzi Fiesty do závodu," dodává Malcolm Wilson.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.