Očekávaný debut Fordu Fiesta R5 se nezadržitelně blíží a Malcolm Wilson potvrdil, že tento vůz zažije svou premiéru při Portugalské Rally.
Minulý týden proběhly vůbec první testy zbrusu nového speciálu Fordu Fiesta R5. Šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, rovněž potvrdil, že tento vůz by se měl poprvé představit při Vodafone Rally de Portugal, tedy při čtvrté soutěži mistrovství světa. Za volant usedne Elfyn Evans - vítěz loňského ročníku WRC Academy. "V týdnu jsme absolvovali vůbec první jízdy tohoto vozu," říká Malcolm Wilson. "Na začátku dubna chceme auto homologovat a doufáme, že se Fiesta R5 představí již pro Portugalské Rally, s Elfynem Evansem za volantem, jakožto loňským vítězem WRC Academy."
V průběhu letošní sezóny bude nasazena taktéž faceliftovaná verze Fordu Fiesta RS WRC. "Minulý týden jsme začali testovat faceliftovanou verzi Fiesty WRC s novým motorem. Po faceliftu budeme závodět i nový motor. Možná už v červnu by jsme mohli nasadit faceliftovanou verzi Fiesty do závodu," dodává Malcolm Wilson.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?