Příští týden odstartuje druhá soutěž mistrovství Evropy, jenž se pojede v Lotyšsku a na startu bude celkem 41 posádek v rámci ME. Z toho dokonce sedm jich bude z České republiky.
Již příští týden budeme moci sledovat již druhý podnik nově zrozeného seriálu mistrovství Evropy. Poprvé je do kalendáře zahrnuta lotyšská Rally Liepaja-Ventspils. Jedná se o čistě zimní soutěž. Na startu této soutěže budeme moci vidět celkem 41 posádek v rámci mistrovství Evropy. Z toho dokonce sedm jich bude z Čech. Se startovním číslem 1 sjede ze startovní rampy největší favorit Jari Ketomaa na Fordu Fiesta RRC. Za ním následuje irský talent Craig Breen s 207 S2000 a první trojku uzavírá legendární Francouz Francois Delecour, pro něhož to bude druhá soutěž v letošním roce. Dále můžeme vidět ve startovním poli dvě Fabie S2000 a to Honzy Černého a Antonína Tlusťáka. Mezi produkčními vozy máme taktéž dvě posádky a to Jaroslava Orsáka a Vojtěcha Štajfa. Do Lotyšska přivezou dvě nestárnoucí Hondy Civic Vti Ondřej Bisaha a Zbyněk Baller. Tuto dvojici ve dvoukolkách doplní ještě Jiří Sojka s Jindřiškou Žákovou.
Tím, kdo by chtěl míchat kartami v popředí výsledkové listině jsou také dva velmi rychlí piloti na produkčních vozech a to Rus Alexey Lukyanuk a Estonec Siim Plangi. Největším favoritem dvoukolek je Rakušan Hannes Danzinger na Renaultu Clio R3, který zvítězil již v úvodní soutěži, na domácí Janner Rallye. Následovat by ho měl domácí Sirmacis nebo Ital Elwis Chentre s Fabií R2.
Kompletní seznam přihlášených zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?