Jako první začal vůz R5 testovat Peugeot. Přesto bude jako první k dostaní Ford Fiesta R5.
Již před Vánocemi začal Peugeot s testy nového modoelu Peugeot 208 R5 a od listopadu budou tyto vozy k dostání. Přestože jsou Francouzi průkopníky ve vývoji nové generace vozů, tak jako první budou k dostání vozy Ford Fiesta R5. M-Sport tedy bude vůbec první společností, která začne nabízet vozy R5. "Doufám, že nejpozději v polovině sezóny uvidíme Fiestu R5 na soutěžních tratích," říká šéf M-Sportu Malcolm Wilson.
"Našim cílem je homologace vozu, jenž se má uskutečnit v dubnu a v tomto týdnu začneme testovat. Myslím, že máme dostatek zkušeností, aby jsme věděli, co děláme a potom, co jsem doposud viděl z auta, tak jsem si jist, že to bude dobré. Bude to další velký projekt." Wilson taktéž popřel spekulace o tom, že by se jeho syn Matthew měl zúčastnit šampionátu WRC2 s Fiestou R5. "Je to nedorozumění. K takovému programu v současné době chybí sponzor."
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.