Hlavní postavou bude mistr světa SWRC Craig Breen. Dalšími dvěma piloty budou Jeremi Ancian a Stéphane Lefebvre.
Pomalu ale jistě se blíží druhá soutěž sezóny mistrovství Evropy, kterou bude lotyšská Rally Liepaja-Ventspils. Na tuto soutěž je přihlášen i mistr světa SWRC Craig Breen na Peugeotu 207 S2000. A tento start není jen ledajaký, jelikož se odehraje v rámci programu Peugeot Sport Academy a vozy bude připravovat Sainteloc Racing. Craig Breen se bude v mistrovství Evropy objevovat za volantem Peugeotu 207 S2000 a není vyloučeno, že během roku přesedne do Peugeotu 208 R5, s nímž by měl již příští týden absolvovat první test na šotolině. Program Craiga Breena je následovný: Lotyšsko, Azorské ostrovy, Korsika, Ypres, San Marino, Polsko, Sanremo a Švýcarsko.
"Nemůžu tomu ani uvěřit, je to jako sen. Jsem rád, že můžeme spolupracovat s továrním týmem Peugeot Sport. To už jsem si přál jako malé dítě. Chci ukázat, jak jsem rychlý a v každé soutěži pojedu na vítězství. Jako testovací jezdec dám takové všechny své schopnosti do vývoje nového Peugeotu 208 R5," říká Craig Breen.
Již jsme zmínili, že jedním ze tří pilotů programu Peugeot Sport Academy je Craig Breen. Dalším talentovaným pilotem je Jeremi Ancian, jenž v loňském roce vyhrál ve Francii velmi populární pohár "Volant 207" a Ancian se zúčastní šesti soutěží ME s Peugeotem 207 S2000. Třetím do party je Stéphane Lefebvre, jenž se stal v loňském roce nejlepším pilotem v poháru "Volant-Junior". Pro tohoto pilota jsou připraveny čtyři soutěže za volantem Peugeotu 208 R2.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?