Hlavní postavou bude mistr světa SWRC Craig Breen. Dalšími dvěma piloty budou Jeremi Ancian a Stéphane Lefebvre.
Pomalu ale jistě se blíží druhá soutěž sezóny mistrovství Evropy, kterou bude lotyšská Rally Liepaja-Ventspils. Na tuto soutěž je přihlášen i mistr světa SWRC Craig Breen na Peugeotu 207 S2000. A tento start není jen ledajaký, jelikož se odehraje v rámci programu Peugeot Sport Academy a vozy bude připravovat Sainteloc Racing. Craig Breen se bude v mistrovství Evropy objevovat za volantem Peugeotu 207 S2000 a není vyloučeno, že během roku přesedne do Peugeotu 208 R5, s nímž by měl již příští týden absolvovat první test na šotolině. Program Craiga Breena je následovný: Lotyšsko, Azorské ostrovy, Korsika, Ypres, San Marino, Polsko, Sanremo a Švýcarsko.
"Nemůžu tomu ani uvěřit, je to jako sen. Jsem rád, že můžeme spolupracovat s továrním týmem Peugeot Sport. To už jsem si přál jako malé dítě. Chci ukázat, jak jsem rychlý a v každé soutěži pojedu na vítězství. Jako testovací jezdec dám takové všechny své schopnosti do vývoje nového Peugeotu 208 R5," říká Craig Breen.
Již jsme zmínili, že jedním ze tří pilotů programu Peugeot Sport Academy je Craig Breen. Dalším talentovaným pilotem je Jeremi Ancian, jenž v loňském roce vyhrál ve Francii velmi populární pohár "Volant 207" a Ancian se zúčastní šesti soutěží ME s Peugeotem 207 S2000. Třetím do party je Stéphane Lefebvre, jenž se stal v loňském roce nejlepším pilotem v poháru "Volant-Junior". Pro tohoto pilota jsou připraveny čtyři soutěže za volantem Peugeotu 208 R2.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?