Hlavní postavou bude mistr světa SWRC Craig Breen. Dalšími dvěma piloty budou Jeremi Ancian a Stéphane Lefebvre.
Pomalu ale jistě se blíží druhá soutěž sezóny mistrovství Evropy, kterou bude lotyšská Rally Liepaja-Ventspils. Na tuto soutěž je přihlášen i mistr světa SWRC Craig Breen na Peugeotu 207 S2000. A tento start není jen ledajaký, jelikož se odehraje v rámci programu Peugeot Sport Academy a vozy bude připravovat Sainteloc Racing. Craig Breen se bude v mistrovství Evropy objevovat za volantem Peugeotu 207 S2000 a není vyloučeno, že během roku přesedne do Peugeotu 208 R5, s nímž by měl již příští týden absolvovat první test na šotolině. Program Craiga Breena je následovný: Lotyšsko, Azorské ostrovy, Korsika, Ypres, San Marino, Polsko, Sanremo a Švýcarsko.
"Nemůžu tomu ani uvěřit, je to jako sen. Jsem rád, že můžeme spolupracovat s továrním týmem Peugeot Sport. To už jsem si přál jako malé dítě. Chci ukázat, jak jsem rychlý a v každé soutěži pojedu na vítězství. Jako testovací jezdec dám takové všechny své schopnosti do vývoje nového Peugeotu 208 R5," říká Craig Breen.
Již jsme zmínili, že jedním ze tří pilotů programu Peugeot Sport Academy je Craig Breen. Dalším talentovaným pilotem je Jeremi Ancian, jenž v loňském roce vyhrál ve Francii velmi populární pohár "Volant 207" a Ancian se zúčastní šesti soutěží ME s Peugeotem 207 S2000. Třetím do party je Stéphane Lefebvre, jenž se stal v loňském roce nejlepším pilotem v poháru "Volant-Junior". Pro tohoto pilota jsou připraveny čtyři soutěže za volantem Peugeotu 208 R2.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.