AKTUALIZACE PO RZ 18 CÍl + VIDEO; Poslední RZ vyhrává Jan Kopecký před Bryanem Bouffierem o 11,1 vteřiny a tak se stává o půl vteřiny vítězem. Třetí je Baumchlager.
FOTOGALERIE Z MÍSTA SOUTĚŽE: ZDE
FOTOGALERIE Z TESTU FRANCOISE DELECOURA: ZDE
ONLINE VÝSLEDKY: ZDE
VIDEA PŘÍMO Z RZ : ZDE
Pořadí po RZ 18 cíl:
Velké drama přinesla poslendní zkouška. Jan Kopecký zatroubil k velkému útoku a vyplatilo se mu to. Porazil Bouffiera o 11,1 vteřiny. Bohužel soutěž nedokončí Jan Černý, který skončil s Fabií S2000 mimo trať. Jeho výkon ale mnohé do budoucna naznačil. 10 vteřin penalizace dostal Delecour za předčasný start do RZ 18. Velký boj byl ještě o páté místo, kdy v poslední RZ Kajetanowicz dal Harrachovi 3 vteřiny, ale nestačilo to a Kajetanowicz se musel spokojit s místem šestým.
1. Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 2:35:45,3 --- 2. Bouffier B. - Fournier O. Peugeot 207 S2000 +0,5 3. Baumschlager R. - Wicha K. Škoda Fabia S2000 +1:18,1 4. Pech V. - Uhel P. Mini John Cooper Works S2000 1,6T +2:47,0 5. Harrach B. - Welsersheimb L. Mitsubishi Lancer Evo X R4 +3:31,8 6. Kajetanowicz K. - Baran J. Subaru Impreza STi R4 +3:32,9 7. Delecour F. - Savignoni D. Peugeot 207 S2000 +5:21,2 8. Orsák J. - Šmeidler D. Mitsubishi Lancer Evo IX +5:49,5 9. Tarabus J. - Trunkát D. Škoda Fabia S2000 +7:56,0 10. Valoušek P.jun. - Kostka L. Peugeot 207 S2000 +8:11,8
Pořadí po RZ 17:
Na RZ 15 udělal někde Jan Kopecký defekt a drama bylo na světě. Další dvě RZ vyhrál a probojoval se ze třetího místo na druhé. POžár vozu potkal Martina Hudce na RZ 14. Poslední rychlostní zkouška rozhodne, měří 25 km a podmínky jsou mlha, déšť a tma. Mno nechjme se překvapit zda Jan Kopecký zatroubí ještě k útoku. Nic není nemožné.
1. Bouffier B. - Fournier O. Peugeot 207 S2000 2:21:52,7 --- 2. Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 +10,6 3. Baumschlager R. - Wicha K. Škoda Fabia S2000 +47,3 4. Pech V. - Uhel P. Mini John Cooper Works S2000 1,6T +2:31,3 5. Harrach B. - Welsersheimb L. Mitsubishi Lancer Evo X R4 +3:15,38 6. Kajetanowicz K. - Baran J. Subaru Impreza STi R4 +3:19,8 7. Delecour F. - Savignoni D. Peugeot 207 S2000 +4:41,0 8. Orsák J. - Šmeidler D. Mitsubishi Lancer Evo IX +5:49,5 9. Černý J. - Kohout P. Škoda Fabia S2000 +6:00,7 10. Valoušek P.jun. - Kostka L. Peugeot 207 S2000 +7:30,4Pořadí po RZ 13:
První tři sobotní rychlostní zkoušky drama nepřinesly. Díky oteplení a stále trvajícímu dešti se sníh vytratil. Rz 11 vyhrává Kopecký, čtvrtý čas zajíždí Valoušek. V RZ 12 má problémy s elektrikou vozidla Tarabus. Ve 13 RZ odstupuje z technických důvodů Havlásek
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 1:48:52,5 --- 2. Bouffier B. - Fournier O. Peugeot 207 S2000 +14,3 3. Baumschlager R. - Wicha K. Škoda Fabia S2000 +42,37 4. Pech V. - Uhel P. Mini John Cooper Works S2000 1,6T +2:36,7 5. Delecour F. - Savignoni D. Peugeot 207 S2000 +3:03,5 6. Kajetanowicz K. - Baran J. Subaru Impreza STi R4 +3:24,0 7. Harrach B. - Welsersheimb L. Mitsubishi Lancer Evo X R4 +3:52,6 8. Orsák J. - Šmeidler D. Mitsubishi Lancer Evo IX +3:50,3 9. Tarabus J. - Trunkát D. Škoda Fabia S2000 +4:41,7 10. Černý J. - Kohout P. Škoda Fabia S2000 +5:10,9Pořadí po RZ 10 :
V servisu před RZ 9 odstupuje Martin Semerád, který poprvé od nešťatné havárie závodí. Kloubouk dolů, jeho výkon byl více než skvělý. Doufejme, že se zase vrátí na některé z dalších soutěží. RZ devět vyhrává Pech, ale v následující RZ si udělal výlet do pole a ztratil další drahocený čas. O místo postupují Delecour a Orsák. Nedaří se Valouškovi, Odložilíkovi ani Tlusťákovi. Zítra se máme na co těšit. Podle informací od kolegů z redakce na místě stále velmi prší, zítra to bude ještě těžší než dnes. Zítra posádky čeká 8RZ a 109 ostrých kilometrů.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 1:30.36,5 --- 2. Bouffier B. - Fournier O. Peugeot 207 S2000 +20,2 3. Baumschlager R. - Wicha K. Škoda Fabia S2000 +38,9 4. Pech V. - Uhel P. Mini John Cooper Works S2000 1,6T +2:24,7 5. Delecour F. - Savignoni D. Peugeot 207 S2000 +2:49,3. 6. Kajetanowicz K. - Baran J. Subaru Impreza STi R4 +2,53,3 7. Harrach B. - Welsersheimb L. Mitsubishi Lancer Evo X R4 +3:20,6 8. Orsák J. - Šmeidler D. Mitsubishi Lancer Evo IX +3:50,3 9. Tarabus J. - Trunkát D. Škoda Fabia S2000 +4:03,5 10. Černý J. - Kohout P. Škoda Fabia S2000 +4:24,6Pořadí po RZ 8 :
Za pozní příjezd do ČK k RZ 6 o 6 minut dostává Delecour minutu penalizaci, ale vše zlepšuje dvěmi druhými časy. Kopecký přestavěl v servisu Fabii na mokrý asfalt. Havaroval v RZ 8 Kačírek, vozidlo blokuje trať proto RZ zrušena. Michal Solowow odstupuje pro poruchu elektroniky. Ještě nás čekají dvě rychlostní zkoušky stát se může cokoliv. Počasí a podmínky jsou stále nevyzpytatelné
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 1:11.34,6 --- 2. Bouffier B. - Fournier O. Peugeot 207 S2000 +9,41 3. Baumschlager R. - Wicha K. Škoda Fabia S2000 +12,5 4. Pech V. - Uhel P. Mini John Cooper Works S2000 1,6T +1.08,2 5. Kajetanowicz K. - Baran J. Subaru Impreza STi R4 +1.52.1. 6. Harrach B. - Welsersheimb L. Mitsubishi Lancer Evo X R4 +2,12.8 7. Delecour F. - Savignoni D. Peugeot 207 S2000 +2,18.1 8. Orsák J. - Šmeidler D. Mitsubishi Lancer Evo IX +1:04,8 9. Tarabus J. - Trunkát D. Škoda Fabia S2000 +2.38.7 10. Černý J. - Kohout P. Škoda Fabia S2000 +4:43,8Pořadí po RZ6:
Skvělou stíhací jízdy během druhé sekce předvedl Bryan Bouffier s Peugeotem 207 S2000. Francouz zajel dva 1. časy a jeden 2. čas. Díky těmto výsledkům poskočil z 8. na 5. místo. V RZ5 se z dílčího vítězství radoval domácí Baumschlager, který díky tomu poskočil dokonce do čela soutěže, ale hned na další RZ6 se na špici vrátil Jan Kopecký. Rakušan stejně jako vloni velmi trápí evropskou špičku.
Ve druhé sekci pokračovalo trápení Pavla Valouška, který se momentálně drží až na 15. příčce. Do nejlepší desítky postoupil Jaromír Tarabus, který po celý den svádí hezký souboj s Michalem Solowowem.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 52:24,8 --- 2. Baumschlager R. - Wicha K. Škoda Fabia S2000 +4,1 3. Pech V. - Uhel P. Mini John Cooper Works S2000 1,6T +5,8 4. Harrach B. - Welsersheimb L. Mitsubishi Lancer Evo X R4 +17,3 5. Bouffier B. - Fournier O. Peugeot 207 S2000 +21,9 6. Černý J. - Kohout P. Škoda Fabia S2000 +52,1 7. Kajetanowicz K. - Baran J. Subaru Impreza STi R4 +59,0 8. Delecour F. - Savignoni D. Peugeot 207 S2000 +1:04,8 9. Orsák J. - Šmeidler D. Mitsubishi Lancer Evo IX +1:10,5 10. Tarabus J. - Trunkát D. Škoda Fabia S2000 +1:19,5
Pořadí po RZ3:
Zasadní otázkou před startem soutěže bylo, jestli bude sníh? V dopolední sekci na posádky čekalo bláto, zbytky sněhu a místy led. Na RZ3 byla hustá mlha. Do soutěže nejlépe vstoupili Jan Kopecký a Pavel Dresler s tovární Fabii S2000. Jenže na RZ 3 výrazně ztratili, a tak se za jejich zády drží Raimund Baumschlager, který díky nevhodné volbě pneumatiky ráno ztratil téměř minutu. Jenže tu získal zpět na RZ2 a RZ3.
Velmi sympaticky jede Václav Pech s Mini. Naopak problémy má Pavel Valoušek s Peugeotem 207 S2000. Bývalý mistr ČR ráno zajel parádní 4. čas, jenže na další RZ už jeho obutí nevyhovovalo tolik, a tak vypadl z první desítky. Černý debutující s Fabii S2000 zajel na RZ2 5. a RZ3 4. čas, což ho drží na 6. místě. Bouffier s Delecourem hodně ztratili na RZ2 (42. čas/25. čas) a RZ3 (31./39.).
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Kopecký J. - Dresler P. Škoda Fabia S2000 27:21,4 --- 2. Baumschlager R. - Wicha K. Škoda Fabia S2000 +2,3 3. Pech V. - Uhel P. Mini John Cooper Works S2000 1,6T +2,7 4. Harrach B. - Welsersheimb L. Mitsubishi Lancer Evo X R4 +14,2 5. Wagner S. - Gallist M. Mitsubishi Lancer Evo III +27,5 6. Černý J. - Kohout P. Škoda Fabia S2000 +32,7 7. Klepatsch M. - Birklbauer C. Mitsubishi Lancer Evo V +37,7 8. Bouffier B. - Fournier O. Peugeot 207 S2000 +41,8 9. Delecour F. - Savignoni D. Peugeot 207 S200 +43,8 10. Orsák J. - Šmeidler D. Mitsubishi Lancer Evo IX +46,1//
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?