Na první tiskové konferenci k Jännerrallye budou na dotazy novinářů odpovídat Raimund Baumschlager, Jan Kopecký, Bryan Bouffier a Stig Blomqvist
Do začátku sezóny v rallye v Rakousku již zbývají pouhé čtyři dny. 30. Jännerrallye konaná ve dnech 3. až 5. ledna ve Freistadtu je nejen začátkem rakouského a českého mistrovství v rallye. Jelikož tato klasická soutěž motoristického sportu je také začátkem European Rallye Championship (ERC), je Mühlviertel v první řadě v centru mezinárodní pozornosti.
Jännerrallye 2013 tak má odpovídající silné obsazení. Součástí elitního startovního pole budou mimo jiné trojnásobný vítěz Václav Pech z České republiky, aktuální polský mistr Kajetan Kajetanowicz, evropský vicemistr z Polska Michal Solowow, francouzská legenda rallye Francois Delecour a rychlý rakouský vicemistr Beppo Harrach. Ti všichni budou zastoupeni prominentní čtveřicí jezdců na první mezinárodní tiskové konferenci, která se koná ve čtvrtek 3. ledna v 17:15 hod. v tiskovém středisku v Hospodářské komoře (Wirtschaftskammer - WKO) ve Freistadtu, Linzer Straße 11.
V osobě trojnásobného vítěze Jännerrallye Raimunda Baumschlagera a obhájce vítězství Jana Kopeckého budou na dotazy novinářů odpovídat jak rakouský, tak český mistr v rallye. A vedle bývalého mistra světa Stiga Blomqvista se na pódiu objeví také tajný favorit Bryan Bouffier (trojnásobný polský a francouzský mistr), aby zde hovořil o svých šancích na vítězství v Horních Rakousích.
Také závěrečná tisková konference se bude konat v tiskovém středisku. Ta se koná v sobotu dne 5. ledna zhruba v 18:30 hod. a zúčastní se jí první tři.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?