Na první tiskové konferenci k Jännerrallye budou na dotazy novinářů odpovídat Raimund Baumschlager, Jan Kopecký, Bryan Bouffier a Stig Blomqvist
Do začátku sezóny v rallye v Rakousku již zbývají pouhé čtyři dny. 30. Jännerrallye konaná ve dnech 3. až 5. ledna ve Freistadtu je nejen začátkem rakouského a českého mistrovství v rallye. Jelikož tato klasická soutěž motoristického sportu je také začátkem European Rallye Championship (ERC), je Mühlviertel v první řadě v centru mezinárodní pozornosti.
Jännerrallye 2013 tak má odpovídající silné obsazení. Součástí elitního startovního pole budou mimo jiné trojnásobný vítěz Václav Pech z České republiky, aktuální polský mistr Kajetan Kajetanowicz, evropský vicemistr z Polska Michal Solowow, francouzská legenda rallye Francois Delecour a rychlý rakouský vicemistr Beppo Harrach. Ti všichni budou zastoupeni prominentní čtveřicí jezdců na první mezinárodní tiskové konferenci, která se koná ve čtvrtek 3. ledna v 17:15 hod. v tiskovém středisku v Hospodářské komoře (Wirtschaftskammer - WKO) ve Freistadtu, Linzer Straße 11.
V osobě trojnásobného vítěze Jännerrallye Raimunda Baumschlagera a obhájce vítězství Jana Kopeckého budou na dotazy novinářů odpovídat jak rakouský, tak český mistr v rallye. A vedle bývalého mistra světa Stiga Blomqvista se na pódiu objeví také tajný favorit Bryan Bouffier (trojnásobný polský a francouzský mistr), aby zde hovořil o svých šancích na vítězství v Horních Rakousích.
Také závěrečná tisková konference se bude konat v tiskovém středisku. Ta se koná v sobotu dne 5. ledna zhruba v 18:30 hod. a zúčastní se jí první tři.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.