Dnes proběhla v Abu Dhabi prezentace továrního týmu Citroën, při níž byl představen nový hlavní sponzor týmu - Emirát Abu Dhabi, který střídá v roli titulárního sponzora společnost Red Bull.
Citroën Racing plánuje vstoupit do nové sezony MS se dvěma týmy. Pod hlavičkou Citroën Total Abu Dhabi WRT budou v nové sezoně startovat Mikko Hirvonen, Dani Sordo (potvrzených 11 startů) a Sébastien Loeb (potvrzené 4 soutěže a bude startovat s McLarnem MP4-12 C ve vytrvalostních závodech).
Druhý tým ponese název Abu Dhabi Citroën Total WRT a jeho jezdcem bude Khalid Al-Quassimi. Ten má v plánu 8 soutěží, s tím, že ve zbývajících 5 rally převezme jeho vůz DS3 WRC někdo jiný. Tento jezdec dnes nebyl oznámen. Jenže to není vše, i tento tým nasadí druhý vůz, i o jeho jezdci však zatím nepadla ani zmínka. Spekuluje se však o Thierrym Neuvilleovi a Robertu Kubicovi.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?