Dnes proběhla v Abu Dhabi prezentace továrního týmu Citroën, při níž byl představen nový hlavní sponzor týmu - Emirát Abu Dhabi, který střídá v roli titulárního sponzora společnost Red Bull.
Citroën Racing plánuje vstoupit do nové sezony MS se dvěma týmy. Pod hlavičkou Citroën Total Abu Dhabi WRT budou v nové sezoně startovat Mikko Hirvonen, Dani Sordo (potvrzených 11 startů) a Sébastien Loeb (potvrzené 4 soutěže a bude startovat s McLarnem MP4-12 C ve vytrvalostních závodech).
Druhý tým ponese název Abu Dhabi Citroën Total WRT a jeho jezdcem bude Khalid Al-Quassimi. Ten má v plánu 8 soutěží, s tím, že ve zbývajících 5 rally převezme jeho vůz DS3 WRC někdo jiný. Tento jezdec dnes nebyl oznámen. Jenže to není vše, i tento tým nasadí druhý vůz, i o jeho jezdci však zatím nepadla ani zmínka. Spekuluje se však o Thierrym Neuvilleovi a Robertu Kubicovi.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?