Citroën není spokojen s rychlostí vozu DS3 WRC na mokré šotolině, a tak se vypravil před koncem roku na testy do Walesu. Týmu se zde mělo podařit najít směr, kterým se ubírat, ale ne řešení.
Ve Walesu se letos jel 10. podnik světového šampionátu, nicméně Citroën DS3 WRC se ve walešských lesích objevil znovu na konci listopadu. Test trval dva dny a za volantem se vystřídali Mikko Hirovnen a Sébastien Loeb, kteří hledali optimální set-up na mokrou šotolinu.
"Když se podíváte na naše vozy ve Velké Británii a první den ve Španělku, kdy byly cesty hodně blátivé a kluzké, tak dojdete k závěru, že nebyly dostatečné rychlé," vysvětluje důvody testu Xavier Mestelan-Pinon, technický ředitel Citroënu.
"Naše filozofie funguje na 80 % rychlostních zkoušek sezony, ale když je mokro, tak není výkon optimální," pokračuje Mestelan-Pinon, který přiznává, že tým pracuje především na nastavení diferenciálů a tlumičů.
Citroën má problémy, když zapřší
"DS3 WRC je natolik agilní, že v některých rychlých zatáčkách je vůz nedotáčivý. Našli jsme během testu dobrý směr, kterým se vydat, ale ještě to není řešení. Jsme ale opravdu spokojeni s tím, jak test proběhl," vyjádřil se také Mikko Hirvonen.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?