Henning Solberg se naposledy v MS objevil letos ve Švédsku. Od té doby se již za volantem Fiesty RS WRC neobjevil. Teď starší bratr Pettera prohlásil, že se chce do MS vrátit.
Podle posledních zpráv, které se objevily na norských serverech, by měl mít Henning Solberg již zajištěn rozpočet na kompletní sezonu 2013. Zatím není jasné, s jakou značkou by se vrátil - v úvahu však přichází pouze M-Sport a nebo Prodrive. Jen dodejme, že Solberg starší zatím dokázal získat 6 podiových umístění.
Do sezony 2012 přitom vstupoval v týmu s Matthewem Wilsonem a podporou společnosti Go Fast!. Jenže sponzorské peníze vyschly již po dvou soutěžích roku. Henningovi bude v ledu 40, i přesto má chuť závodit.
"Každý den trénuji několik hodin denně. Doufám, že to bude fungovat. Chci se příští rok vrátit k závodení. Pracuji na tom. Chci rally nebo nic. Už nebudu soutěžit v rallycrossu. Během dne máte třeba tři rozjížďky, ale kromě toho, pořád jen chodíte po depu. V rally máte více akce. Když se zavřou dveře, tak víte, že Vás čekají 3 dny akce - máte svůj vlastní svět. Samozřejmě, takto dlouhá přestávka mi nepomůže. Věřím ale, že se díky cvičení můžu vrátit zpět velmi rychle," říká Henning.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.