Henning Solberg se naposledy v MS objevil letos ve Švédsku. Od té doby se již za volantem Fiesty RS WRC neobjevil. Teď starší bratr Pettera prohlásil, že se chce do MS vrátit.
Podle posledních zpráv, které se objevily na norských serverech, by měl mít Henning Solberg již zajištěn rozpočet na kompletní sezonu 2013. Zatím není jasné, s jakou značkou by se vrátil - v úvahu však přichází pouze M-Sport a nebo Prodrive. Jen dodejme, že Solberg starší zatím dokázal získat 6 podiových umístění.
Do sezony 2012 přitom vstupoval v týmu s Matthewem Wilsonem a podporou společnosti Go Fast!. Jenže sponzorské peníze vyschly již po dvou soutěžích roku. Henningovi bude v ledu 40, i přesto má chuť závodit.
"Každý den trénuji několik hodin denně. Doufám, že to bude fungovat. Chci se příští rok vrátit k závodení. Pracuji na tom. Chci rally nebo nic. Už nebudu soutěžit v rallycrossu. Během dne máte třeba tři rozjížďky, ale kromě toho, pořád jen chodíte po depu. V rally máte více akce. Když se zavřou dveře, tak víte, že Vás čekají 3 dny akce - máte svůj vlastní svět. Samozřejmě, takto dlouhá přestávka mi nepomůže. Věřím ale, že se díky cvičení můžu vrátit zpět velmi rychle," říká Henning.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?