Mikko Hirovnen a Dani Sordo budou sdílet v nové sezoně pozici týmové jedničky u Citroënu, rozhodl o tom Yves Matton. Oba jezdci budou mít stejný status s cílem přinést francouzské značce 6 titul mistra světa.
"Chci mít dva jezdce se stejným postavením, kteří se pokusí na každé soutěži získat maximální bodový přiděl, což by na konci roku přineslo Citroënu titul. Seb [Loeb] už zde nebude [na všech soutěžích], ale Mikko již letos dokázal, že je schopný bojovat o vítězství. Jsem velmi optimistický co se očekávání týče. Mikko pro nás může v nové sezoně odvést skvělou práci," říká Yves Matton.
Belgičan poté pokračuje ohledné svého druhého jezdce, Daniho Sorda, který do Citroënu usedá po dvou letech v Mini: "Je důležité, že zná auto a tým. Ví, jakým způsobem pracujeme, jak vozy nastavujeme. Španělsko je pro Citroën velmi důležitým trhem. Je důležité, abychom neměli dva jezdce ze stejné části Evropy. Finsko a Španělsko jsou dva velmi vzdálené evropské trhy."
V době Citroën mění strategii a stejný status mají oba jezdci...
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.