Mikko Hirovnen a Dani Sordo budou sdílet v nové sezoně pozici týmové jedničky u Citroënu, rozhodl o tom Yves Matton. Oba jezdci budou mít stejný status s cílem přinést francouzské značce 6 titul mistra světa.
"Chci mít dva jezdce se stejným postavením, kteří se pokusí na každé soutěži získat maximální bodový přiděl, což by na konci roku přineslo Citroënu titul. Seb [Loeb] už zde nebude [na všech soutěžích], ale Mikko již letos dokázal, že je schopný bojovat o vítězství. Jsem velmi optimistický co se očekávání týče. Mikko pro nás může v nové sezoně odvést skvělou práci," říká Yves Matton.
Belgičan poté pokračuje ohledné svého druhého jezdce, Daniho Sorda, který do Citroënu usedá po dvou letech v Mini: "Je důležité, že zná auto a tým. Ví, jakým způsobem pracujeme, jak vozy nastavujeme. Španělsko je pro Citroën velmi důležitým trhem. Je důležité, abychom neměli dva jezdce ze stejné části Evropy. Finsko a Španělsko jsou dva velmi vzdálené evropské trhy."
V době Citroën mění strategii a stejný status mají oba jezdci...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.