Mikko Hirovnen a Dani Sordo budou sdílet v nové sezoně pozici týmové jedničky u Citroënu, rozhodl o tom Yves Matton. Oba jezdci budou mít stejný status s cílem přinést francouzské značce 6 titul mistra světa.
"Chci mít dva jezdce se stejným postavením, kteří se pokusí na každé soutěži získat maximální bodový přiděl, což by na konci roku přineslo Citroënu titul. Seb [Loeb] už zde nebude [na všech soutěžích], ale Mikko již letos dokázal, že je schopný bojovat o vítězství. Jsem velmi optimistický co se očekávání týče. Mikko pro nás může v nové sezoně odvést skvělou práci," říká Yves Matton.
Belgičan poté pokračuje ohledné svého druhého jezdce, Daniho Sorda, který do Citroënu usedá po dvou letech v Mini: "Je důležité, že zná auto a tým. Ví, jakým způsobem pracujeme, jak vozy nastavujeme. Španělsko je pro Citroën velmi důležitým trhem. Je důležité, abychom neměli dva jezdce ze stejné části Evropy. Finsko a Španělsko jsou dva velmi vzdálené evropské trhy."
V době Citroën mění strategii a stejný status mají oba jezdci...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?