Po povedeném startu posádky Carlos Sainz - Luis Moya na Rallylegend v San Marinu Volkswagen zvažuje další možné nasazení této posádky. V nové sezoně by měla dvojice nastoupit i k jedné soutěži MS!
I přesto, že v poslední kompletní sezoně v MS jezdil Carlos Sainz se spolujezdcem Marcem Martím, fanoušci si spíš pamatují Luise Moyu jako navigátora španělského jezdce. Společně tato legendární dvojice odstartovala letos do Rally Legend, kde poprvé ukázala Polo R WRC v opravdové soutěži. Kamkoliv se posádka dostala, byl o ní mezi diváky enormní zájem.
"O Rally Legend jsem toho již hodně slyšel. Všichni mi říkali - Luisi, musíš zde někdy startovat. Teď, po prvním startu zde, jsem opravdu dojatý. Když si člověk uvědomí, kolik lidí si na nás pamatuje, to je neuvěřitelné. Určitě jsem zde nebyl naposledy," říká Moya.
Očividně to ale také nebylo poprvé a naposledy, co dvojice Sainz-Moya jezdila s Polem R WRC. Oba se výrazně podíleli na jeho vývoji: "Naposledy jsme testovali ve Španělsku, Portugalsku a Finsku. Asi tři týdny před startem mi Carlos řekl, že by byl Volkswagen rád, kdybychom startovali v San Marinu, nemohl jsem odmítnout."
Po velmi kladném ohlasu zvažuje Volkswagen start této dvojice ještě v jedné soutěži MS, Moya je tím nadšený: "Kde bychom startovali, to je na VW. Já osobně bych si ale přál Řecko nebo Argentinu, zdejší tratě opravdu dobře známe."
Start by měl být malou odměnou za práci, kterou Španělé při přípravě Pola R WRC odvedli. Všichni v týmu doufají, že auto bude konkurenceschopné, Moya o tom nepochybuje: "Na papíře sice stojí, že je Carlosovi již 50 let, ale pořád je zatraceně fit. Je tím nejlepším testovacím jezdcem v tomto sportu a každý inženýr oceňuje, jak dokáže vysvětlit chování auta. Každý tým zatím dokázal s Carlosem získat titul, to říká vše!"
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?