Thierry Neuville řekl, že je rád, že nebyl vybrán jako dvojka továrního týmu Citroën vedle Mikka Hirvonena pro příští rok. Belgičan se na tuto roli totiž ještě necítí dostatečně připravený.
Ve svých 24 letech má za sebou již jednu kompletní sezonu v MS s Citroënem DS3 WRC. Thierry měl být údajně šéfem Citroënu, Yvesem Mattonem, zvažován jako možná náhrada odcházejícího Sébastiena Loeba. Šéf týmu se však nakonec rozhodl pro Daniho Sorda, což Thierrymu Neuvilleovi vůbec nevadí: "Co se naší rychlosti týče, tak jsme měli dobrou sezonu. Někdy jsme ale neměli štěstí a někdy jsme udělali chybu. Museli jsme se toho letos také hodně naučit, což jsou věci, které si můžete jen těžko představit a my jsme je z minulosti také neznali."
"Potřebujeme ještě rok, abychom si začali více věřit. Pracujeme na programu, který, jak se zdá, budeme moci již brzy oznámit, ještě ale nevím pár drobností." Thierry Neuville v letošní sezoně získal v šampionátu jezdců sedmé místo, když nejlépe dojel na Rally de France čtvrtý.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?