Už je to oficiální. Dani Sordo přestupuje pro sezonu 2013 do Citroënu, kde se stane týmovým kolegou Mikko Hirvonena.
Dani Sordo startoval ve francouzském týmu již v letech 2005-2010, poté ale musel svoji pozici přenechat perspektivnějšímu Sébastienu Ogierovi. Teď se Španěl vrací do Citroënu zpět a stává se týmovým kolegou Mikko Hirovnena.
"Nechali jsme si určitý čas na to, abychom analyzovali potenciální jezdce, kteří by se k Mikkovi hodili. Pochopitelně právě Dani byl na tomto seznamu velmi vysoko a jeho výkon ve Španělsku dokázal, že pořád dokáže podávat top výkony. Svými schopnostmi výborně doplní schopnosti Mikka. Pro Citroën je také důležité mít ve svém voze jezdce, který by reprezentoval jižní Evropu a Latinskou Ameriku," říká šéf Citroënu, Yves Matton.
"Citroën byl variantou číslo 1 pro příští rok. Poslední roky ale také nebyly špatné, v jiném týmu jsem si vyzkoušel jiný způsob práce a navíc jsem měl velkou odpovědnost za vývoj vozu. Pro mě znamená návrat k Citroënu velkorysou příležitost. Pořád čekám na svoje první vítězství v MS s vozem WRC a toho chci příští rok bezpodmínečně dosáhnout. Teď se nemohu dočkat, až si vyzkouším DS3 WRC, kterou jsem testoval již na konci sezony 2010," říká Dani.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?