Už je to oficiální. Dani Sordo přestupuje pro sezonu 2013 do Citroënu, kde se stane týmovým kolegou Mikko Hirvonena.
Dani Sordo startoval ve francouzském týmu již v letech 2005-2010, poté ale musel svoji pozici přenechat perspektivnějšímu Sébastienu Ogierovi. Teď se Španěl vrací do Citroënu zpět a stává se týmovým kolegou Mikko Hirovnena.
"Nechali jsme si určitý čas na to, abychom analyzovali potenciální jezdce, kteří by se k Mikkovi hodili. Pochopitelně právě Dani byl na tomto seznamu velmi vysoko a jeho výkon ve Španělsku dokázal, že pořád dokáže podávat top výkony. Svými schopnostmi výborně doplní schopnosti Mikka. Pro Citroën je také důležité mít ve svém voze jezdce, který by reprezentoval jižní Evropu a Latinskou Ameriku," říká šéf Citroënu, Yves Matton.
"Citroën byl variantou číslo 1 pro příští rok. Poslední roky ale také nebyly špatné, v jiném týmu jsem si vyzkoušel jiný způsob práce a navíc jsem měl velkou odpovědnost za vývoj vozu. Pro mě znamená návrat k Citroënu velkorysou příležitost. Pořád čekám na svoje první vítězství v MS s vozem WRC a toho chci příští rok bezpodmínečně dosáhnout. Teď se nemohu dočkat, až si vyzkouším DS3 WRC, kterou jsem testoval již na konci sezony 2010," říká Dani.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?