Už je to oficiální. Dani Sordo přestupuje pro sezonu 2013 do Citroënu, kde se stane týmovým kolegou Mikko Hirvonena.
Dani Sordo startoval ve francouzském týmu již v letech 2005-2010, poté ale musel svoji pozici přenechat perspektivnějšímu Sébastienu Ogierovi. Teď se Španěl vrací do Citroënu zpět a stává se týmovým kolegou Mikko Hirovnena.
"Nechali jsme si určitý čas na to, abychom analyzovali potenciální jezdce, kteří by se k Mikkovi hodili. Pochopitelně právě Dani byl na tomto seznamu velmi vysoko a jeho výkon ve Španělsku dokázal, že pořád dokáže podávat top výkony. Svými schopnostmi výborně doplní schopnosti Mikka. Pro Citroën je také důležité mít ve svém voze jezdce, který by reprezentoval jižní Evropu a Latinskou Ameriku," říká šéf Citroënu, Yves Matton.
"Citroën byl variantou číslo 1 pro příští rok. Poslední roky ale také nebyly špatné, v jiném týmu jsem si vyzkoušel jiný způsob práce a navíc jsem měl velkou odpovědnost za vývoj vozu. Pro mě znamená návrat k Citroënu velkorysou příležitost. Pořád čekám na svoje první vítězství v MS s vozem WRC a toho chci příští rok bezpodmínečně dosáhnout. Teď se nemohu dočkat, až si vyzkouším DS3 WRC, kterou jsem testoval již na konci sezony 2010," říká Dani.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.