Všeobecně se má za to, že by měl být oznámen týmový kolega Mikko Hirvonena u Citroënu pro rok 2013 v následujícím týdnu.
Šéf Citroënu pro motorsport, Yves Matton, pro server wrc.com prozradil, že rozhodnutí ohledně druhého jezdce týmu sice ještě definitivně nepadlo, ale je k němu již velmi blízko.
"Rozhodnu se buďto do konce této soutěže a nebo velmi krátce po jejím konci. Finálnímu rozhodnutí se blížím víc a víc. Je to jako skládat puzzle, potřebujete je umístit na správnou pozici," nechal se slyšet Matton.
Citroën příští rok nasadí Sébastiena Loeba do zhruba 5 soutěží, Mikko pojede všechny soutěže a třetí vůz bude v soutěžích, které nekolidují s mistrovství blízkého východu připraven pro Khalida Al-Quassimiho.
"Chtěl bych zajistit, aby kolega Mikko Hirvonena také absolvoval 13 soutěží, ale stále zbývá pár věcí na dořešení. Bylo by skvělé, kdyby si Citroën mohl dovolit nasazovat i druhého jezdce stabilně do všech soutěží, to jen ukazuje v jak dobré pozici jsme."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?