Všeobecně se má za to, že by měl být oznámen týmový kolega Mikko Hirvonena u Citroënu pro rok 2013 v následujícím týdnu.
Šéf Citroënu pro motorsport, Yves Matton, pro server wrc.com prozradil, že rozhodnutí ohledně druhého jezdce týmu sice ještě definitivně nepadlo, ale je k němu již velmi blízko.
"Rozhodnu se buďto do konce této soutěže a nebo velmi krátce po jejím konci. Finálnímu rozhodnutí se blížím víc a víc. Je to jako skládat puzzle, potřebujete je umístit na správnou pozici," nechal se slyšet Matton.
Citroën příští rok nasadí Sébastiena Loeba do zhruba 5 soutěží, Mikko pojede všechny soutěže a třetí vůz bude v soutěžích, které nekolidují s mistrovství blízkého východu připraven pro Khalida Al-Quassimiho.
"Chtěl bych zajistit, aby kolega Mikko Hirvonena také absolvoval 13 soutěží, ale stále zbývá pár věcí na dořešení. Bylo by skvělé, kdyby si Citroën mohl dovolit nasazovat i druhého jezdce stabilně do všech soutěží, to jen ukazuje v jak dobré pozici jsme."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?