Po první etapě předposlední soutěže šampionátu IRC – Rally San Remo, figuruje posádka Jan Kopecký/Pavel Dresler na průběžném druhém místě.
?Druhá posádka továrního týmu ŠKODA Motorsport Hänninen/Markkula po havárii ve čtvrté rychlostní zkoušce již v soutěži nepokračuje.
Jan Kopecký první část soutěže hodnotí: „San Remo je jedna z nejtechničtějších soutěží, pořád se zde mění rytmus. Každá rychlostní zkouška byla dnes jiná, někde sucho, jinde mokro. Uspět zde proti domácím pilotům je velká výzva.“
Poslední dnešní noční rychlostní zkouška, která měřila 44 kilometrů, vystavila stop druhé tovární posádce Juho Hänninen/Mikko Markkula. V boji o vedoucí pozici Hänninen havaroval a ze soutěže odstoupil. Oba členové posádky jsou v pořádku.
Juho Hänninen smolný závěr komentuje: „Chtěli jsme zde uspět, o to více nás naše odstoupení mrzí. Držíme palce Honzovi s Pavlem, ať dosáhnou pro značku co nejlepšího výsledku.“
Rally San Remo pokračuje v sobotu závěrečnými šesti zkouškami o celkové délce 119 kilometrů.
www.twitter.com/motorsportskoda
www.facebook.com/motorsportskoda
www.youtube.com/motorsportskoda
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.