Spekulace ohledně budoucnosti Jariho-Mattiho Latvaly stále neutichají a jezdec ani ve Francii neoznámil, co s ním bude dál. Fin chce své stanovisko říci po soutěži na Sardinii.
Ani Ford ani Volkswagen ještě nic neoznámily, obě strany by však talentovaného Fina chtěly pro příští rok vidět ve svém týmu. Jeho stávající kontrakt s Fordem mu vyprší na konci této sezony. Týmový šéf Fordu, Malcolm Wilson, je i nadále přesvědčen, že může Latvalovi nabídnout srovnatelné podmínky jako Volkswagen. Ford by totiž dle spekulací měl v MS od roku 2013 omezit svoji účast, a tak by se z M-Sportu stal čistě privátní tým.
"Zvažuji mezi nabídkami od Fordu a Volkswagenu. Ford bude v MS v rally do konce roku 2013, ale Volkswagen mi nabízí dlouhodobější perspektivu, kterou by člověk neměl podceňovat. Na druhou stranu je Ford dobrým autem, které je hodně, hodně konkurenceschopné a v boji o titul s ním má člověk velkou šanci. U Fordu jsem už dlouho a chtěl bych zažít, jak vyhrají titul. Za mých dob se to bohužel ještě nestalo, takže je situace pro mě složitá," řekl Jari-Matti Latvala v rámci Rallye de France.
Ačkoliv se Latvalovi s médii o možném přestupu očividně nechce mluvit, tak by měly být kostky již delší dobu vrženy: "Občas je těžké učinit rozhodnutí. Vím, že je to těžké, když má člověk opustit tým, ale ta možnost se nabízí."
Ani Ford ani VW nedaly Latvalovi žádné datum, do kdy se má rozhodnout. "Myslím, že se to nestane před Sardinií, možná ve Španělsku."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.