Spekulace ohledně budoucnosti Jariho-Mattiho Latvaly stále neutichají a jezdec ani ve Francii neoznámil, co s ním bude dál. Fin chce své stanovisko říci po soutěži na Sardinii.
Ani Ford ani Volkswagen ještě nic neoznámily, obě strany by však talentovaného Fina chtěly pro příští rok vidět ve svém týmu. Jeho stávající kontrakt s Fordem mu vyprší na konci této sezony. Týmový šéf Fordu, Malcolm Wilson, je i nadále přesvědčen, že může Latvalovi nabídnout srovnatelné podmínky jako Volkswagen. Ford by totiž dle spekulací měl v MS od roku 2013 omezit svoji účast, a tak by se z M-Sportu stal čistě privátní tým.
"Zvažuji mezi nabídkami od Fordu a Volkswagenu. Ford bude v MS v rally do konce roku 2013, ale Volkswagen mi nabízí dlouhodobější perspektivu, kterou by člověk neměl podceňovat. Na druhou stranu je Ford dobrým autem, které je hodně, hodně konkurenceschopné a v boji o titul s ním má člověk velkou šanci. U Fordu jsem už dlouho a chtěl bych zažít, jak vyhrají titul. Za mých dob se to bohužel ještě nestalo, takže je situace pro mě složitá," řekl Jari-Matti Latvala v rámci Rallye de France.
Ačkoliv se Latvalovi s médii o možném přestupu očividně nechce mluvit, tak by měly být kostky již delší dobu vrženy: "Občas je těžké učinit rozhodnutí. Vím, že je to těžké, když má člověk opustit tým, ale ta možnost se nabízí."
Ani Ford ani VW nedaly Latvalovi žádné datum, do kdy se má rozhodnout. "Myslím, že se to nestane před Sardinií, možná ve Španělsku."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?