Poslední dobou se spekuluje o možném konci Al-Attiyaha v MS. Tomu napomáhá i jeho absence na Rally na Sardinii. Katařana nahradí Thierri Neuville.
Spolupráce mezi Nasserem Al-Attiyahem a Citroënem se blíží ke konci. Katařan se chce v budoucnu více soustřeďovat na Dakar, a tak by měl ve Francii sedět v DS3 WRC naposledy. "Musím pracovat na vývoji buggy pro Dakar 2013," říká jezdec.
Jeho místo v týmu Qatar Citroën převezme na Sardinii Thierry Neuville. "Už během prvního startu [Nový Zéland, pozn. red.] prokázal svůj potenciál a získal pro náš tým důležité body. Když jsme hledali vhodného jezdce, který by mohl v Itálii hájit naše barvy, tak byl Thierry se svým talentem logickou volbou," říká Nasser Al-Attiyah.
"Díky přidanému startu v Itálii mě čeká kompletní sezona v MS. Víc už si ani nemohu přát pro sbírání zkušeností. Znám zdejší soutěž, byla to pro mě první rally s vozem s pohonem všech 4 kol. Vím, jak je tamější šotolina obtížná. Pro nás je to další důležitá možnost, takže uděláme vše pro to, abychom Nassera a jeho tým nezklamali. Opět nám dali důvěru. Nejlepší způsob, jak jim poděkovat, by byl skvělý výsledek. Uděláme pro něj vše," říká Belgičan.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?